F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2020

Lista startowa na sezon 2021

Russell oraz Latifi pozostaną kierowcami Williamsa w sezonie 2021

Verstappen: Jesteśmy zbyt wolni na prostych

R. Schumacher: Stroll powinien zrezygnować ze swojego syna

Steiner: Prędkość maksymalna jest jednym z naszych problemów

ESPN: Umowa Vettela z Astonem może zostać ogłoszona 2 sierpnia

15.07.2020

Hamilton: F1 trzeba więcej kreatywności przy podwójnych Grand Prix

Horner: Regulacje na Węgrzech będą wymagające dla personelu F1

Alfa potwierdza udział Kubicy w treningu do GP Węgier

Lundgaard: Nigdy nie uważałem, że walczę o miejsce w Renault

Vettel nie potwierdza informacji o przejściu do Astona Martina

14.07.2020

Autosport: Vettel rozważa starty dla Astona w sezonie 2021

Corriere: Antonello Coletta może zostać nowym szefem Ferrari

Podsumowanie: Grand Prix Styrii 2020

Russell zaskoczony słabym tempem Williamsa w Austrii

Doornbos: Sainz może żałować kontraktu z Ferrari

Abiteboul: Regularne zmiany kierowców nie są dla nas dobre

Briatore: Ferrari powinno ukarać finansowo Leclerca

Wolff: Nowa umowa Hamiltona jest kwestią tygodni

13.07.2020

Horner broni występu Albona w Grand Prix Styrii

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ferrari przygotowuje pakiet poprawek na GP Austrii

W jego skład mają wchodzić zmodyfikowany silnik, skrzynia biegów i udoskonalenia aero.
Nataniel Piórkowski, 17 czerwca 2020, wyświetlenia: 831<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Ferrari przygotowuje na Grand Prix Austrii nową specyfikację bolidu SF1000.

Podczas zimowych testów włoska stajnia odstawała tempem od najgroźniejszych konkurentów: Mercedesa i Red Bulla. Świadomy swych problemów team z Maranello podjął działania mające zapewnić zredukowanie strat do ścisłej czołówki po powrocie do rywalizacji.

W ciągu ostatnich tygodni doszło do otwarcia fabryk po wydłużonej przerwie spowodowanej pandemią COVID-19. Inżynierowie Ferrari postawili sobie za cel osiągnięcie postępów w trzech obszarach.

Pierwszym z nich jest jednostka napędowa, która teraz ma zapewniać Sebastianowi Vettelowi i Charlesowi Leclercowi o mniej więcej 15-20 koni mechanicznych więcej w porównaniu do stanu z zimowych testów. Jednocześnie silnik ma cechować się większą niezawodnością.

Kolejne modyfikacje dotyczą skrzyni biegów oraz aerodynamiki. Ich wprowadzenie powinno poprawić prowadzenie bolidu oraz osiągi generowane przez ogumienie.

W czerwcu Mattia Binotto udzielił wywiadu dziennikowi Marca. Zapewniał w nim, że w pierwszych trzech wyścigach nie należy spodziewać się zbyt wielu nowości w SF1000.

„Nie spodziewam się, że będziemy mieć w Austrii najszybszy bolid. Na początku mistrzostw musimy zdobyć tyle punktów ile tylko się da a później podjąć próbę reakcji”.

„Ze względu na zamrożenie niektórych elementów bolidu mamy mniej możliwości rozwojowych. Musimy zaakceptować te zmiany w świetle odpowiedzialności wobec Formuły 1. Nie zmienia to jednak faktu, że przez nie będzie nam ciężej prowadzić rozwój. Na szczęście nie jest on niemożliwy. Myślę, że po trzech wyścigach poznamy prawdziwy potencjał naszego bolidu”.

Według nieoficjalnych informacji Ferrari ma już pracować nad zmianami w koncepcji bolidu. Na przestrzeni europejskich eliminacji poważne poprawki mają zostać wprowadzone w przednich partiach SF1000.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.07.2020  Corriere: Antonello Coletta może zostać nowym szefem Ferrari
14.07.2020  Doornbos: Sainz może żałować kontraktu z Ferrari
14.07.2020  Briatore: Ferrari powinno ukarać finansowo Leclerca
12.07.2020  Binotto: To nie jest odpowiedni czas na szukanie winnych
12.07.2020  Vettel: Leclerc nie miał miejsca, by próbować ataku w T3
Tagi:
Ferrari
Binotto M.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca