|
|
|
|
|
|
Mercedes potwierdza nową specyfikację silnika na GP Austrii |
Niemiecki producent podczas przerwy skoncentrował się na poprawie niezawodności. |
|
•Mateusz Szymkiewicz, 2 lipca 2020, wyświetlenia: 637 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Embed from Getty Images
Mercedes potwierdził przygotowanie silnika w nowej specyfikacji na otwierające sezon 2020 Grand Prix Austrii.
Niemiecki producent opracował kolejną wersję układu napędowego podczas przerwy spowodowanej pandemią koronawirusa. Z poprawionej jednostki skorzysta fabryczny zespół oraz klienckie stajnie – Racing Point i Williams. Jak potwierdził Mercedes, jego koncentracja spoczywała na podniesieniu poziomu niezawodności.
Podczas zimowych testów producent miał problemy z przegrzewającym się MGU-H, co udało się rozwiązać w przerwie między pierwszą a drugą turą. Mimo to w trakcie finałowych jazd doszło do kolejnych niepowiązanych ze sobą usterek w fabrycznym samochodzie oraz w Williamsie.
„Posiadamy tu inną specyfikację niż w Melbourne, wykonując od tamtej pory poprawki na rzecz większej niezawodności” – powiedział rzecznik Mercedesa dla Autosportu. „Zostały one wykonane w czasie, który był dostępny od rundy w Melbourne, odliczając od tego obowiązkowy okres zamknięcia fabryki. Mamy nadzieję, że znajdujemy się w dobrym położeniu przed napiętym startem sezonu”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|