F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.09.2020

Louis Deletraz przeciwny udziałowi Alonso w testach w Abu Zabi

Wolff: Transfer Vettela do Astona jest świetny dla Formuły 1

Brown: Sprzedaż fabryki to bardzo dobra decyzja McLarena

Williams: Wycofanie się ROKiT wymusiło sprzedaż zespołu

Todt: Kryzysu Ferrari nie da się porównać do sytuacji z 1993 roku

Haas rozważa zatrudnienie Roberta Szwarcmana na sezon 2021?

16.09.2020

Durand: Przepis o wpisowym uderzy w projekt Panthera

Vettel: Szkoda, że Hamilton tak łatwo pobija rekordy Schumachera

Leclerc i Ricciardo liczą na powrót toru Mugello w przyszłości

Schumacher: Tytuł w F2 nie zagwarantuje mi posady w Formule 1

Todt: Mam nadzieję, że Volkswagen jest realnie zainteresowany F1

Marko: Red Bull musi mieć konkurencyjny silnik, by zatrzymać Maksa

15.09.2020

Renault omawia z FIA zaproszenie Alonso na testy w Abu Zabi

Nurburgring liczy na występ Schumachera w piątkowym treningu

Brown: Chcemy wykorzystać napięcia panujące w innych zespołach

Binotto: Wczesne ogłoszenie naszej decyzji pomogło Vettelowi

Mercedes wraca do rozmów w sprawie umowy Hamiltona

McLaren nie odetnie Sainza od informacji technicznych

14.09.2020

Binotto: Tegoroczny bolid Ferrari ma fundamentalne wady

Ricciardo: Bez drugiej czerwonej flagi podium byłoby w moim zasięgu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Giovinazzi sugeruje potrzebę modyfikacji procedury restartów

Latifi przyznaje z kolei, że był bliski uderzenia w bolid Magnussena już w ostatnim zakręcie.
Nataniel Piórkowski, 13 wrze?nia 2020, wyświetlenia: 1343<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Formuła 1 powinna pomyśleć o wprowadzeniu zmian w procedurze restartów po kolizjach, do jakich doszło na początku wyścigu o GP Toskanii – uważa Antonio Giovinazzi.

Włoch jest przekonany, że do wypadków doprowadzili kierowcy jadący w środku stawki, którzy zbyt wcześnie wcisnęli gaz w podłogę, nie zważając na tempo z jakim poruszała się czołówka.

„Kierowcy z tyłu już naciskali. Ostatnią rzeczą jaką ujrzałem, był Magnussen, który będąc przede mną dosłownie zatrzymał się w miejscu. Starałem się go ominąć, ale było za mało czasu i jechałem z gazem w podłodze. To był bardzo niebezpieczny manewr”.

„Jestem bardzo sfrustrowany, szczególnie że po pierwszym kółku awansowałem na czternaste miejsce. Po prostu bardzo niebezpieczna jazda. Musimy sprawdzić, czy możemy wprowadzić pod tym względem jakieś zmiany”.

Nicholas Latifi przyznał z kolei, że już wcześniej mało brakowało, a uderzyłby o bolid Magnussena. „Już na krótkiej prostej prowadzącej do ostatniego zakrętu wydawało się, że przynajmniej kilka bolidów wokół nas zaczyna naciskać przed restartem. Oczywiście zrobiłem to samo”.

„Mało brakowało a w wierzchołku ostatniego zakrętu uderzyłbym w tył bolidu Magnussena. Było niesamowicie blisko. Później znowu stawka stała się dość zbita, ale ponownie wszyscy ruszyli do walki trochę za wcześnie. Nie mogłem nic tu zrobić, nie mogłem tego uniknąć. To wielka szkoda”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.09.2020  Giovinazzi: Strefa DRS rozpoczyna się trochę zbyt późno
01.09.2020  FIA dokładnie przeanalizuje wypadek Giovinazziego z GP Belgii
30.08.2020  Russell: Jestem wdzięczny za to, że mamy system halo
08.08.2020  Raikkonen: Nasz bolid jest po prostu zbyt wolny
12.07.2020  Giovinazzi z karą za wymianę skrzyni biegów
Tagi:
Giovinazzi A.
Latifi N.
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca