|
|
|
|
|
|
Yamamoto: Honda nie będzie już miała poprawek silnika w 2020 roku |
Producent ujawnił, że nowe ograniczenia związane z pandemią wymusiły koniec rozwoju. |
|
•Mateusz Szymkiewicz, 24 wrze?nia 2020, wyświetlenia: 1516 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Embed from Getty Images
Masashi Yamamoto ujawnił, że Honda zakończyła program rozwojowy tegorocznego układu napędowego.
Japoński producent współpracuje z zespołami Red Bull Racing oraz Scuderia AlphaTauri. Jak ujawnił szef Honda Motorsport, nowe ograniczenia w rozwoju spowodowane pandemią koronawirusa, uniemożliwią wprowadzenie kolejnych zmian w tegorocznej jednostce.
„Nie możemy wprowadzić poprawionej specyfikacji z tak dużą łatwością jak przed rokiem” – powiedział Masashi Yamamoto dla as-web.jp. „Od początku roku byliśmy w szczytowej fazie rozwoju, ale musimy potwierdzić, że pozostaniemy przy obecnej wersji do samego końca. Jeżeli mówmy o samej mocy, moim zdaniem Mercedes jest na czele, za nim Honda, Renault z trzecim najlepszym silnikiem, a na samym końcu Ferrari. Niestety, nie mogę dać wam dodatkowych szczegółów dotyczących różnic między Hondą i Mercedesem, ale dzięki niewielkiej przewadze są nadal przed nami. Na podstawie danych widzimy, że jesteśmy blisko”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|