F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.10.2020

Albon: Red Bull nie postawił przede mną żadnych konkretnych celów

Perez ukarany reprymendą za spowolnienie Gasly'ego

Hamilton tłumaczy decyzję o użyciu pośrednich opon w Q3

Ricciardo: Jedna minuta a wróciłbym na tor

Vettel: Leclerc jest w innej lidze

Verstappen: Cały czas zmagaliśmy się z przyczepnością

Bottas żałuje pokonania tylko jednego szybkiego kółka

GP Portugalii: wyniki kwalifikacji

Hamilton na pole position do Grand Prix Portugalii

Start kwalifikacji w Algarve został opóźniony

GP Portugalii: Bottas najszybszy także w trzecim treningu

Horner: Jeśli zwolnimy Albona, weźmiemy kierowcę spoza programu

Kallenius: Odejście z F1 nie miałoby dla nas sensu

Kierowcy McLarena bagatelizują tempo z drugiego treningu

Haas potrzebuje dwóch kierowców, którzy zapłacą za starty

Stroll: Koncentrowałem się na wyświetlaczu

FIA złagodziła zasady dotyczące limitów toru

Gasly nie komentuje plotek o możliwości przejścia do Alpine

Wolff: Przyszłość Russella zależy od Williamsa, nie od Mercedesa

23.10.2020

Hamilton pod wielkim wrażeniem toru Algarve

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Hamilton: Chciałem wystartować do wyścigu na pośrednich oponach

Brytyjczyk ufa jednak decyzji Mercedesa o skorzystaniu w Q2 z miękkiej mieszanki.
Nataniel Piórkowski, 10 pa?dziernika 2020, wyświetlenia: 1144<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Lewis Hamilton przyznaje, że chciał wystartować do wyścigu o GP Eifelu na pośredniej mieszance. Brytyjczyk ufa jednak Mercedesowi, który podjął decyzję o tym, aby obaj kierowcy ustanowili swoje najszybsze okrążenia w Q2 na miękkiej mieszance.

„Mogłem przejść Q2 na pośrednich oponach” – podkreślał sześciokrotny mistrz świata. „Chciałem na nich wystartować, bo zawsze wolę próbować czegoś innego niż kierowcy wokół nas”.

„Zespół uznał jednak, że obaj powinniśmy wystartować na tym samym ogumieniu. Zobaczymy, czy ta decyzja okaże się właściwa. Jestem pewien, że tak będzie”.

Czas Hamiltona z Q3 był gorszy od tego, z jakim zakończył drugą część czasówki. Kierowca ze Stevenage przyznaje, że na finałowych przejazdach nie zaprezentował tak konkurencyjnego tempa jak wcześniej.

„Musimy przejrzeć dane, ale Q2 poszło nam dobrze. W Q3 nie czułem już takiego komfortu na żadnym z przejazdów. Po prostu przyczepność nie była taka sama”.

Jeśli w niedzielę nie będzie padał deszcz a temperatura toru zatrzyma się na okolicach 15 stopni Celsjusza, kierowcy mogą mieć duże problemy z zarządzaniem przednimi oponami.

„To typowe skutki jazdy po chłodnej nawierzchni. Generalnie towarzyszy nam wtedy nieco większa podsterowność. W przypadku neutralizacji przywrócenie temperatury ogumieniu będzie bardzo trudne. Wszyscy jesteśmy w takiej samej sytuacji. Naprawdę nie wiem, jak będą pracować opony, gdy będzie nieco chłodniej. Może być nieco trudniej, bo zaczynają wtedy pracować w zupełnie innym zakresie”.

„Mam tylko nadzieję, że jutro czeka nas ekscytujące widowisko” – podsumował.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.10.2020  Hamilton tłumaczy decyzję o użyciu pośrednich opon w Q3
23.10.2020  Hamilton pod wielkim wrażeniem toru Algarve
23.10.2020  Hamilton zdumiony dołączeniem Pietrowa do grona sędziów FIA
23.10.2020  Hamilton: Kwestia kontraktu może wyjaśnić się przed świętami
11.10.2020  Wolff: Dominacja Lewisa nie jest związana wyłącznie z Mercedesem
Tagi:
Hamilton L.
Mercedes

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca