F1 2021Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia Hiszpania
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.01.2021

Sainz: Leclerc zacznie sezon z niewielką przewagą nade mną

Marko: Spodziewam się decyzji o zamrożeniu rozwoju jednostek

Perez: Po pięciu wyścigach będę wiedział jak szybki jest Verstappen

Magnussen: Dysponowałem ofertą startów w F1 na sezon 2021

Marko: Ferrari znacząco poprawiło swoją jednostkę

Wolff: Musimy porozumieć się z Hamiltonem przed GP Bahrajnu

23.01.2021

Ferrari potwierdza udział siedmiu kierowców w prywatnych testach

22.01.2021

Ocon: Alonso będzie dla mnie wspaniałym rywalem

Jenson Button dołączył do Williamsa jako starszy doradca

Grosjean: Moja kariera kierowcy F1 dobiegła końca

Ferrari zorganizuje pięciodniowe testy na torze Fiorano

Ocon zasmucony odejściem Abiteboula

Horner: Russell udowodnił, że Verstappen jest lepszy od Hamiltona

AlphaTauri planuje organizację prywatnych sesji testowych na Imoli

21.01.2021

Domenicali niepewny startów Hamiltona w sezonie 2021

20.01.2021

Sauber bliski umowy na dostawy silników Ferrari do 2025 roku

Sirotkin: Spodziewam się wyrównanego pojedynku Alonso z Oconem

Giovinazzi: Nie przyjąłem zbyt dobrze wiadomości o Sainzu w Ferrari

Orlen potwierdza organizację prezentacji bolidu Alfy w Polsce

Hockenheim gotowe dołączyć do tegorocznego kalendarza F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2021  |  2020  |  2019  |  2018
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Yamamoto: Ubolewam, że Honda wycofuje się z Formuły 1

Według The Race, Red Bull jest coraz bliżej przejęcia silnika producenta od 2022 roku.
Mateusz Szymkiewicz, 14 stycznia 2021, wyświetlenia: 914<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Masashi Yamamoto ubolewa nad faktem, że Honda zdecydowała się wycofać z Formuły 1 po sezonie 2021.

Japoński producent ogłosił pod koniec ubiegłego roku, że w kolejnych latach w pełni skoncentruje się na elektryfikacji samochodów seryjnych. W tym celu wszystkie zasoby zaangażowane w projekt Formuły 1 zostaną przeniesione do badań prowadzonych nad przyszłym napędem elektrycznym.

„Wielka szkoda, że z końcem roku nie będziemy mogli już być dalej zaangażowani w Formułę 1” – powiedział Masashi Yamamoto, szef Honda Motorsport. „Spoglądamy na to jednak pozytywnie. Mamy kolejny rok na to, by stawić czoła wyzwaniu. W sezonie 2020 dostrzegliśmy, jak wysoko nasi rywale zawiesili poprzeczkę. Pracujemy całymi dobami, bez jakichkolwiek przerw, byśmy mogli w tym roku wszystkich pokonać. Mam stuprocentową wiarę w możliwości Hondy, a także mam świadomość do czego są zdolni w Red Bullu i AlphaTauri”.

Japończyk dodał, że Honda w sezonie 2021 nie odpuści rozwoju układu napędowego. „Po rozpoczęciu nowego roku, nasz program rozwojowy ruszył pełną parą. W sezonie 2021 skoncentrujemy się na osiągnięciu jeszcze większych sukcesów, a także na rywalizacji. Będziemy prosić o wasze wsparcie do ostatniego metra”.

Według The Race, w najbliższym czasie Red Bull powinien sfinalizować umowę z Hondą w sprawie przejęcia projektu silnika na wyłączność od 2022 roku. Rozmowy dotyczące zamrożenia rozwoju miały przyspieszyć dzięki porozumieniu większości producentów, choć największe zastrzeżenia wciąż ma mieć Renault.

Francuski producent jest rzekomo przeciwny wprowadzeniu systemu, który mimo zaniechania rozwoju silników, pozwoli rywalom na dalsze zmiany w kierunku wyrównania osiągów z czołówką. Na takie rozwiązanie ma szczególnie naciskać Ferrari, które dysponowało najgorszym pakietem w sezonie 2020 i obecnie nadrabia straty.

Red Bull w reakcji na coraz bliższe porozumienie miał wypracować warunki kontraktu z Hondą, która oprócz silnika ma udostępnić swoją placówkę w Milton Keynes oraz część inżynierów odpowiedzialnych za obsługę projektu F1. Austriacka ekipa ma już szykować się do powierzenia dodatkowych zadań zewnętrznym partnerom oraz Red Bull Technologies.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.01.2021  Gasly: Jestem przekonany, że Honda nie odpuści w 2021 roku
23.12.2020  Marko: W 90 procentach zapewniliśmy sobie silniki Hondy na 2022 rok
16.12.2020  Horner: Rozmowy o silnikach na sezon 2022 przebiegają pomyślnie
27.11.2020  Marko: Na początku grudnia zadecydujemy o silnikach na sezon 2022
20.11.2020  AMuS: Ferrari i Renault akceptują zamrożenie silników od 2022 roku
Tagi:
Honda
Red Bull
Yamamoto M.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca