F1 20221  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.07.2022

Latifi: To wyjątkowy dzień dla mnie i całego Williamsa

Horner: Verstappen miał tempo na pole position

Binotto ma nadzieję na wyścig na suchym torze

Hamilton: Fani wciąż czują ból po tym, co stało się przed rokiem

Doohan zwycięzcą pierwszego wyścigu F2 na Silverstone

Sainz: Moje ostatnie okrążenie nie było niczym specjalnym

Carlos Sainz zdobywa na Silverstone swoje pierwsze pole position

GP Wielkiej Brytanii: wyniki kwalifikacji

Verstappen najszybszy przed czasówką na Silverstone

Liam Lawson zastąpił Vipsa w roli kierowcy rezerwowego Red Bulla

Marko: Verstappen jest faworytem deszczowych kwalifikacji

Isack Hadjar zwycięzcą sprintu F3 na Silverstone

Albon: Poprawki spisują się bardzo dobrze

Sainz: Wciąż możemy poprawić nasze tempo

Alonso liczy na nowy, dwuletni kontrakt z Alpine

Leclerc: Problemy z pracą silnika skomplikowały piątkowe treningi

01.07.2022

Hamilton: Dokonaliśmy niewielkich postępów

Gasly: Silverstone obnażyło słabości AlphaTauri

Perez: Mamy problemy z aerodynamiką

Shovlin chwali ostatnie postępy Mercedesa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2022  |  2021  |  2020  |  2019
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hulkenberg: Nowe samochody będą bardzo szybkie

Niemiec uważa, że kierowcy wciąż będą mierzyli się ze zjawiskiem "brudnego powietrza".
Mateusz Szymkiewicz, 11 stycznia 2022, wyświetlenia: 1262<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Nico Hulkenberg uważa, że samochody na sezon 2022 będą „bardzo szybkie”, mimo początkowych założeń o stracie na poziomie kilku sekund.

Niemiec, który rywalizował w Formule 1 w latach 2010-2020, ubiegły rok spędził jako trzeci kierowca Astona Martina. Hulkenberg realizując sesje w symulatorze miał okazję wypróbować samochód przyszykowany z myślą o sezonie 2022, który posiada efekt przypowierzchniowy oraz niskoprofilowe opony na 18-calowych felgach.

Według pierwszych symulacji, nowe bolidy miały zwolnić o 5-6 sekund na okrążeniu. Mimo to zdaniem 34-latka, w rzeczywistości różnica między starą a nową generacją samochodów będzie minimalna.

„Celem było stworzenie nieco wolniejszych bolidów, bardziej wymagających w prowadzeniu, by to kierowca był decydującym czynnikiem, aniżeli osiągi pakietu czy poziom docisku” – powiedział Nico Hulkenberg. „Z moich doświadczeń wynika, że nowe samochody wciąż będą bardzo szybkie, niekoniecznie wolniejsze od dotychczasowej generacji. Odczucia z perspektywy kierowcy niewiele się zmieniły”.

„Interesująco będzie zobaczyć, czy wprowadzone zmiany ułatwią walkę na torze. W symulatorze mieliśmy bardzo wysokie prędkości w zakrętach, co znów zwiększa ryzyko brudnego powietrza. Z tego powodu mam wątpliwości, czy bliska jazda za rywalem będzie łatwa. Tak czy inaczej chciałbym zaskoczyć się pozytywnie. Dopiero w trakcie testów kierowcy naprawdę się przekonają jakie odczucia zapewniają nowe samochody”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.04.2022  Hulkenberg: Nie jestem zdesperowany, by wrócić do Formuły 1
25.03.2022  Magnussen: Oczyściłem relacje z Hulkenbergiem podczas GP Bahrajnu
25.03.2022  Hulkenberg zastąpi Vettela także w Grand Prix Arabii Saudyjskiej
21.03.2022  Aston pozostaje niepewny startu Vettela w GP Arabii Saudyjskiej
20.03.2022  R. Schumacher: Stroll ma o czym myśleć po kwalifikacjach
Tagi:
Hulkenberg N.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca