F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

05.05.2024

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

04.05.2024

GP Miami: wyniki kwaliifkacji

Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

McLaren ograniczy produkcję części zapasowych na sezon 2022

W zamian zespół skieruje zasoby na rozwój poprawek. Pierwsze wprowadzi już w Bahrajnie.
Nataniel Piórkowski, 2 lutego 2022, wyświetlenia: 1344<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

McLaren podjął decyzję o redukcji zapasu części zapasowych, aby zapewnić sobie większe możliwości rozwoju tegorocznego bolidu.

Zespoły wchodzą w finałowy etap przygotowań do zimowych testów, które dadzą pierwszą możliwość sprawdzenia konstrukcji zaprojektowanych zgodnie z nowym regulaminem technicznym.

Oprócz zmian konstrukcyjnych w życie weszły także zapisy o zmniejszeniu limitu budżetowego do poziomu 140 milionów dolarów. Sprawia to, że stajnie muszą jeszcze bardziej efektywnie zarządzać swymi zasobami.

W reakcji McLaren podjął decyzję o ograniczeniu produkcji części zapasowych, dając sobie tym samym szersze możliwości przygotowywania poprawek. Pierwsze z nich pojawią się w konstrukcji MCL36 już przy okazji otwierającego sezon weekendu w Bahrajnie.

„Produkujemy mniej części zapasowych. To swego rodzaju zmiana kulturowa, ale pozwoli nam ona na większą elastyczność w zarządzaniu wprowadzaniem poprawek” – powiedział dyrektor operacyjny zespołu z Woking, Piers Thynne.

„Pójście w tym kierunku nie było łatwe. Będziemy mieć do dyspozycji mniej części do modelu MCL36 niż miało to miejsce w przypadku MCL35M, ale jednocześnie w naszym budżecie pojawią się środki, dzięki którym będziemy mogli zapewnić większą wydajność”.

„Nigdy nie stanie się tak, że będziemy mieć zbyt mało części, aby bolid mógł jeździć po torze. Zawsze będziemy dbać o ich odpowiedni zapas. Jednakże tam, gdzie w przeszłości przygotowywaliśmy pięć lub sześć zestawów, tym razem ograniczymy ich liczbę do pięciu. Tam gdzie było ich cztery lub pięć, teraz będzie cztery”.

„Tam gdzie mamy do czynienia z różnymi opcjami ustawień w związku z możliwością dopasowania części, rozważymy racjonowanie dokonywania takich wyborów, współpracując z inżynierami wyścigowymi. Chodzi o to, aby zagwarantować się, że zapewniamy im opcje, z których rzeczywiście chcą skorzystać, a nie takie, z których mogliby chcieć. Liczy się każdy funt. Musimy zapewnić, że mądrze wydatkujemy nasze zasoby”.

Thynne zauważa, że ze względu na zmiany w przepisach, tej zimy obciążenie pracą wzrosło o 20% względem poprzedniego roku.

„Zdajemy sobie sprawę z tego, że osiągi w pierwszym wyścigu mają kluczowe znaczenie. Przygotujemy pakietu poprawek na GP Bahrajnu, ale już spodziewamy się, że będzie ich znacznie więcej. Pewne jest to, że chcemy rozwijać nasz bolid. Nie ma nagród za posiadanie sześciu podłóg i sześciu przednich skrzydeł podczas pierwszego weekendu sezonu”.

„W tym roku towarzyszy nam nieco inne podejście – chcemy zapewnić sobie dostępność możliwości produkcyjnych i odpowiedzieć na ewolucję aerodynamiki. Będzie to klucz do sukcesu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.05.2024  Vettel poprowadzi McLarena MP4/8 podczas weekendu na Imoli
29.04.2024  Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem
24.04.2024  Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku
22.04.2024  Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach
21.04.2024  Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari
Tagi:
McLaren
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca