|
|
|
|
|
|
Williams nie prowadzi aktywnych poszukiwań sponsora tytularnego |
Pomimo surowych wytycznych coraz więcej firm wyraża zainteresowanie współpracą z ekipą. |
|
•Nataniel Piórkowski, 15 lutego 2022, wyświetlenia: 1191 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Williams nie prowadzi aktywnych poszukiwań sponsora tytularnego, ale przyznaje, że coraz więcej marek jest zainteresowanych nawiązaniem z nim współpracy reklamowej.
W latach 2014-2018 brytyjski team był sponsorowany przez Martini. Na początku 2019 roku ekipa podpisała umowę z firmą Rokit. Została ona jednak zerwana już przed startem kolejnej kampanii. Od tego czasu team z Grove nie posiada partnera tytularnego.
„Nie prowadzimy aktywnych poszukiwań” – stwierdził Capito pytany o to, czy zespół stara się pozyskać partnera komercyjnego, który pojawi się w jego oficjalnej nazwie.
„Przedefiniowaliśmy naszą markę. Mamy różne surowe wytyczne dotyczące marki Williamsa a każdy sponsor, który rozpoczyna z nami współpracę, musi dopasować się do naszej strategii i wytycznych marki”.
„Dorilton daje nam wolną rękę w prowadzeniu rozmów. Możemy odmówić, jeśli dochodzimy do wniosku, iż zainteresowana strona nie odpowiada temu, jak chcemy kształtować markę Williamsa”.
W poniedziałek ogłoszono, iż Williams podpisał długoterminową umowę z firmą Duracell. Logotypy producenta baterii i akumulatorów umieszczone zostały po bokach kokpitu bolidu FW44.
„Oczywiście sfinalizowanie negocjacji nie następuje z dnia na dzień. Stworzyliśmy bardzo korzystne relacje w trakcie rozmów, co moim zdaniem pokazuje, że również duże firmy o zasięgu międzynarodowym, wierzą nie tylko w nasz sport, ale także w Williamsa”.
„Bez wątpienia Netflix pomaga nam na rynku amerykańskim, ale prowadząc negocjacje dostrzegamy, iż ludzie wierzą w historię Williamsa i to, że jesteśmy w stanie dokonać postępów. Kilka firm jest naprawdę zainteresowanych dołączeniem do nas w tej podróży. Duracell to pierwszy krok i pierwsza firma, która naprawdę pokazuje wiarę w przyszłość Williamsa”.
Capito nie chciał rozwodzić się na temat pojawienia się w Formule 1 Grupy Volkswagena, która w przyszłości mogłaby zostać partnerem silnikowym jego stajni.
„Volkswagen nie podjął decyzji o wejściu do F1. Dopóki nie ma decyzji, nie ma sensu cokolwiek robić lub o czymkolwiek rozmawiać. Myślę, że oczywiście każdy zespół byłby zachwycony, gdyby mógł stać się głównym partnerem w przypadku powrotu VW. Jednakże dopóki nie zdecydowali się na taki krok, wydaje mi się, że nie ma potrzeby rozmawiania na ten temat”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|