F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2022
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Williams nie prowadzi aktywnych poszukiwań sponsora tytularnego

Pomimo surowych wytycznych coraz więcej firm wyraża zainteresowanie współpracą z ekipą.
Nataniel Piórkowski, 15 lutego 2022, wyświetlenia: 1191<< | lista | T- | T+ | >>

Williams nie prowadzi aktywnych poszukiwań sponsora tytularnego, ale przyznaje, że coraz więcej marek jest zainteresowanych nawiązaniem z nim współpracy reklamowej.

W latach 2014-2018 brytyjski team był sponsorowany przez Martini. Na początku 2019 roku ekipa podpisała umowę z firmą Rokit. Została ona jednak zerwana już przed startem kolejnej kampanii. Od tego czasu team z Grove nie posiada partnera tytularnego.

„Nie prowadzimy aktywnych poszukiwań” – stwierdził Capito pytany o to, czy zespół stara się pozyskać partnera komercyjnego, który pojawi się w jego oficjalnej nazwie.

„Przedefiniowaliśmy naszą markę. Mamy różne surowe wytyczne dotyczące marki Williamsa a każdy sponsor, który rozpoczyna z nami współpracę, musi dopasować się do naszej strategii i wytycznych marki”.

„Dorilton daje nam wolną rękę w prowadzeniu rozmów. Możemy odmówić, jeśli dochodzimy do wniosku, iż zainteresowana strona nie odpowiada temu, jak chcemy kształtować markę Williamsa”.

W poniedziałek ogłoszono, iż Williams podpisał długoterminową umowę z firmą Duracell. Logotypy producenta baterii i akumulatorów umieszczone zostały po bokach kokpitu bolidu FW44.

„Oczywiście sfinalizowanie negocjacji nie następuje z dnia na dzień. Stworzyliśmy bardzo korzystne relacje w trakcie rozmów, co moim zdaniem pokazuje, że również duże firmy o zasięgu międzynarodowym, wierzą nie tylko w nasz sport, ale także w Williamsa”.

„Bez wątpienia Netflix pomaga nam na rynku amerykańskim, ale prowadząc negocjacje dostrzegamy, iż ludzie wierzą w historię Williamsa i to, że jesteśmy w stanie dokonać postępów. Kilka firm jest naprawdę zainteresowanych dołączeniem do nas w tej podróży. Duracell to pierwszy krok i pierwsza firma, która naprawdę pokazuje wiarę w przyszłość Williamsa”.

Capito nie chciał rozwodzić się na temat pojawienia się w Formule 1 Grupy Volkswagena, która w przyszłości mogłaby zostać partnerem silnikowym jego stajni.

„Volkswagen nie podjął decyzji o wejściu do F1. Dopóki nie ma decyzji, nie ma sensu cokolwiek robić lub o czymkolwiek rozmawiać. Myślę, że oczywiście każdy zespół byłby zachwycony, gdyby mógł stać się głównym partnerem w przypadku powrotu VW. Jednakże dopóki nie zdecydowali się na taki krok, wydaje mi się, że nie ma potrzeby rozmawiania na ten temat”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.04.2024  Vowles: Williams może być mocny w Monako
25.04.2024  Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa
23.04.2024  Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego
16.04.2024  The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza
07.04.2024  Albon: Już przed uderzeniem bałem się o części zamienne
Tagi:
Williams
Capito J.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca