|
|
|
|
|
|
Leclerc przybliża powody kraksy z drugiego treningu |
Monakijczyk podkreślił także, że w warunkach wyścigowych Red Bull utrzymuje pewną przewagę. |
|
•Nataniel Piórkowski, 6 maja 2023, wyświetlenia: 724 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Embed from Getty Images
Charles Leclerc zdradził powody, które przyczyniły się do jego kraksy z końcówki drugiego treningu w Miami.
Podczas symulacji wyścigowej zawodnik Ferrari stracił panowanie nad tyłem bolidu i pomimo kontry uderzył przodem o bariery Tecpro w ósmym zakręcie.
Monakijczyk przyznał, że ponosi pełną winę za incydent, ale jednocześnie zwrócił uwagę na trudne warunki, jakie przez cały dzień panowały na torze.
„Tak, generalnie jest tutaj bardzo trudno, bo nie możemy zjechać poza optymalną linię. Reszta toru odznacza się bardzo, bardzo niską przyczepnością”.
„Właśnie to mnie spotkało. Naciskałem zbyt mocno, straciłem kontrolę nad tyłem, próbowałem odzyskać panowanie, ale nie było przyczepności. Byłem pasażerem a bolid sunął w kierunku band. To wszystko”.
„Na szczęście uszkodzenia nie są zbyt rozległe. Prawy przód jest zniszczony, ale tył pozostał nietknięty – to najważniejsze. Jutro mamy nowy dzień i jestem pewien, że dobrze nam pójdzie”.
Oceniając tempo Scuderii, Leclerc dodał, że na długich przejazdach Red Bull nadal utrzymuje pewną przewagę nad konkurencyjnymi stajniami.
„Nic się pod tym względem nie zmieniło. Pozytywne jest to, że na pojedynczym okrążeniu radzimy sobie całkiem nieźle. Wygląda na to, że w wyścigu Red Bull znów będzie walczył we własnej lidze. Mają wielką przewagę”.
„Nie mamy w zanadrzu żadnych cudownych rozwiązań. Wątpię, że uda nam się do nich zbliżyć” – podsumował 25-latek.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|