F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

05.05.2024

Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami

Verstappen: Opony zmuszały do zgadywania przyczepności

Russell: Poszliśmy za daleko z tegorocznym samochodem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2023
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Sargeant: Wyciągnę wnioski po wypadku z Q3

Kierowca Williamsa podkreśla, że głównym celem na niedzielę jest zdobycie punktów.
Maciej Wróbel, 27 sierpnia 2023, wyświetlenia: 475<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Logan Sargeant przyznał, że zamierza „wyciągnąć wnioski” po swoim groźnie wyglądającym wypadku z końcówki sobotnich kwalifikacji.

Kierowca Williamsa zdołał skorzystać z dobrej formy zespołu w Zandvoort i po raz pierwszy w karierze zakwalifikował się do najlepszej dziesiątki kwalifikacji. Jednakże już po pierwszym pomiarowym kółku Amerykanin rozbił samochód na dojeździe do trzeciego zakrętu, kończąc swój udział w sesji.

Ostatecznie zawodnk z Florydy do niedzielnego wyścigu przystąpi z dziesiątego pola startowego. „W takich warunkach margines błędu jest naprawdę niewielki” – powiedział Sargeant w rozmowie z Autosportem. „Ostatnią rzeczą, jaką chciałem zrobić, było zostawienie zespołu z taką dużą ilością zniszczeń. Robię jednak co w mojej mocy, by zapewnić jak najlepsze wyniki”.

„Wydaje mi się, że z tego weekendu można wyciągnąć wiele pozytywów. Wczoraj, na suchym torze, czułem się, jakbym naprawdę był w odpowiednim miejscu. Nasze tempo podczas długich przejazdów było naprawdę dobre, mieliśmy samochód w świetnym oknie”.

„Nawet w Q1 czy Q2, na mokrym torze, nie traciłem zbyt dużo. Największym pozytywem było to, że pokonywałem dobre okrążenia, kiedy było to potrzebne. To jest coś, czego w tym roku mi brakowało. To, że byłem w stanie to zrobić, było naprawdę świetne. Wszystko przyćmił jednak błąd, w którym zadecydowały milimetry”.

„Wiem, że na suchym torze jestem naprawdę blisko, co jest dla mnie olbrzymim pozytywem. Zaczynam rozumieć, jak wyciągnąć z samochodu te brakujące ułamki sekund. Gdy wchodziłem do Q3, to czułem, że mamy świetną szansę, co pokazał Alex. Mamy naprawdę dobry samochód na suchym torze i to czyni mój błąd jeszcze bardziej bolesnym”.

„Idę jednak dalej i wyciągnę z tego naukę. Idę naprzód i nie będę tego rozdrapywał jutro”.

„Wiem, że takie błędy są kosztowne. Nie jest to coś, co próbuję robić. Najważniejsze jest to, aby pójść dalej i wyzbyć się ich. Nie jest łatwo. Tor jest wąski i kręty. Jeden samochód z trudem mieścił się na suchej linii. Wystarczył milimetr poza nią i nie dało się tego uratować”.

Sargeant, podobnie jak reszta zespołu, przyznaje, że Williams nadal w pełni nie rozumie, co stoi za tak wysoką konkurencyjnością jego pakietu na torze, który w teorii miał mu nie odpowiadać. „Nie jesteśmy do końca pewni. Nie spodziewaliśmy się, że będziemy tu tak mocni, ale ważne jest, by dowiedzieć się, dlaczego tak jest. Będziemy się musieli temu przyjrzeć”.

„Mam mieszane uczucia. Słodko-gorzkie. Jeśli o mnie chodzi, to muszę przyjrzeć się temu, co zrobiłem źle, zobaczyć, czy mogłem tego uniknąć, czy też może była to kwestia nastawienia. Nie zrozumiałem tego jeszcze do końca, ale muszę to rozgryźć, a potem nie drążyć, ponieważ nasze tempo na długim przejeździe było wczoraj naprawdę dobre”.

„Miejmy nadzieję, że uda się nam doprowadzić samochód do takiego stanu, w jakim był wczoraj, spróbować wykorzystać nasze dobre tempo z piątku i zdobyć trochę punktów. Taki jest cel. Chcę znaleźć się w czołowej dziesiątce. Zostawiłem jednak zespół z uszkodzonym samochodem, więc są wzloty i upadki. Musimy się z nimi mierzyć i walczyć z nimi” – zakończył Sargeant.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.05.2024  Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele
02.05.2024  Turrini i Clarkson pewni zwolnienia Sargeanta w trakcie sezonu 2024
25.04.2024  Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa
23.04.2024  Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego
05.04.2024  Sargeant: Popełniłem głupi błąd w pierwszym treningu
Tagi:
Sargeant L.
Williams

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca