F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

01.03.2024

Ocon: Alpine musi przebrnąć przez trudny początek sezonu

Russell: Mercedes zrobił duży krok naprzód

Leclerc: Ferrari utraciło rytm w końcówce kwalifikacji

Grand Prix Bahrajnu: wyniki kwalifikacji

Verstappen rozpoczyna sezon od pole position

Zane Maloney zdominował sprint F2 w Bahrajnie

Sainz najszybszy w ostatnim treningu w Bahrajnie

Arvid Lindblad zwycięża na otwarcie sezonu

29.02.2024

F2: Kush Maini wykluczony z wyników kwalifikacji

Horner: Zawsze zaprzeczałem stawianym mi zarzutom

Verstappen nie martwi się stratą do Hamiltona

Hamilton: W końcu mam do dyspozycji bolid z prawdziwego zdarzenia

Bottas ukarany reprymendą za incydent z alei serwisowej

Wolff: Red Bull powinien wykazać się większą transparentnością

Hamilton na czele w drugim treningu na torze Sakhir

Kush Maini pewnie zwycięża w kwalifikacjach w Bahrajnie

Dino Beganovic najszybszy w kwalifikacjach F3

Ocon: Jestem przygotowany na bardzo słaby start sezonu

Verstappen: Kalendarz F1 będzie dla mnie coraz większym problemem

Russell: Nie mamy konkretnego pomysłu na pokonanie Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2024
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Stake F1 Team zaprezentował samochód na sezon 2024

Prezentacja modelu C44 odbyła się w Londynie i transmitowana była na platformie Kick.
Maciej Wróbel, 5 lutego 2024, zmieniony 21.02.2024 10:27, wyświetlenia: 3589<< | lista | T- | T+ | >>

Zespół Stake F1 Team zaprezentował w Londynie model C44, za którego kierownicą w sezonie 2024 zasiadać będą Valtteri Bottas i Guanyu Zhou.

Zespół znany dotychczas pod nazwą Alfa Romeo przystąpi do tegorocznej kampanii pod nowym szyldem – Stake F1 Team – po tym, jak zakończyła się jego współpraca z koncernem Stellantis. Ekipa będzie korzystać z tej identyfikacji do momentu oficjalnego wejścia Audi do Formuły 1, co nastąpi w roku 2026.

W sezonie 2024 stajnię z Hinwil trzeci kolejny rok reprezentować będą Valtteri Bottas i Guanyu Zhou. Fińsko-chiński duet będzie się starał podczas nadchodzącej kampanii zmniejszyć stratę do środka stawki po nieudanym sezonie 2023, w którym Alfa Romeo zajęła dopiero dziewiątą lokatę w mistrzostwach konstruktorów.

Nowa identyfikacja zespołu zaowocowała również gruntowną zmianą barw. Bolid C44 pomalowany został na czarno z dużym dodatkiem jaskrawozielonych elementów. Potwierdzono również, że do shakedownu nowej konstrukcji ekipy z Hinwil dojdzie w najbliższy piątek podczas dnia filmowego w Barcelonie.

C44 jest też pierwszą konstrukcją zespołu zbudowaną pod kierownictwem nowego dyrektora technicznego, Jamesa Keya. Brytyjczyk nie miał jednak większego wpływu na jej projekt, jako że dołączył do ówczesnej ekipy Alfy Romeo dopiero we wrześniu ubiegłego roku, kiedy to nowy bolid był już w zaawansowanej fazie rozwoju.

Jak twierdzi zespół, pakiet aerodynamiczny został „agresywnie przeprojektowany”. Zastosowano również przednie zawieszenie typu pull-rod, z którego wcześniej skorzystały także zespoły Red Bull czy McLaren.

„To nowa tożsamość naszego zespołu, jako że wkraczamy jako Stake F1 Team” – powiedział Alessandro Alunni Bravi, szef zespołu. „Widzimy wiele zmian, co sprawia, że jest to dla nas niezwykle ekscytująca epoka. To partnerstwo pozwoli nam dotrzeć do nowej widowni i poszerzyć nasz fanbase. Pozwala nam to również na świeże i innowacyjne podejście do komunikacji”.

„Pojawiły się także zmiany w innych obszarach. Rozwijamy struktury naszego zespołu, wzmacniamy personel, co oznacza, że w Hinwil trwają prace we wszystkich obszarach. To nowa, ekscytująca era dla naszego zespołu”.

„Początek nowej ery nie oznacza jednak, że od razu zaczniemy dysponować lepszymi osiągami, jednakże wszystko, czego dokonaliśmy w trakcie tej zimy, sprawia, że jesteśmy optymistami i wierzymy, że możemy postawić krok naprzód”.

„Ciężko pracowaliśmy pod kierownictwem naszego nowego dyrektora technicznego, Jamesa Keya, aby rozwinąć nasz projekt i samochód we wszystkich możliwych obszarach, podjąć bardziej odważne decyzje i spróbować poprawić każdy możliwy szczegół”.

„Nowa grupa techniczna dokonała postępów, ale pozostajemy realistami. Musimy zobaczyć, czego nasi rywale, inne zespoły, dokonały podczas zimowej przerwy. Wiemy, że się poprawiliśmy i wkrótce przekonamy się, czy to wystarczy, aby walczyć o lepsze pozycje”.

Alunni Bravi podkreśla, że w okresie przekształcenia zespołu w fabryczną ekipę Audi wszystkie obszary pozostają pod szczególnym nadzorem. „W tych dwóch kolejnych latach zobaczymy, jak nasz zespół przechodzi wielką transformację, kiedy to w 2026 roku staniemy się fabrycznym zespołem Audi” – kontynuuje Włoch.

„Nasza koncentracja spoczywa jednak na tym, co jest tu i teraz. Wiemy, że ważne jest, aby codziennie budować fundamenty dla naszego zespołu. Dlatego też ciężko pracujemy, by usprawnić wszystkie obszary naszej organizacji pod kierownictwem Andreasa Seidla”.

Alunni Bravi nie ukrywa również, że liczy na lepsze osiągi zespołu w sezonie 2024. „Nie możemy mówić o konkretnych celach, ponieważ zawsze trudno sprowadzać wszystko do cyferek. Nasze cele pozostają jasne – chcemy poprawić osiągi naszego samochodu i pakietu”.

„Mówiąc o pakiecie, mam na myśli każdy obszar – od zespołu wyścigowego, poprzez operacje na torze, pit stopy, aż do strategii. To znacznie więcej niż tylko osiągi samochodu, a my pozostajemy zaangażowani we wszystkich oddziałach, by dokonać tego kroku. To jest nasz cel”.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.02.2024  Bottas ukarany reprymendą za incydent z alei serwisowej
19.02.2024  Sainz: Nie czuję, abym musiał cokolwiek udowadniać
08.02.2024  Sauber nie jest zaniepokojony zastrzeżeniami do nazwy zespołu
31.01.2024  Zane Maloney kierowcą rezerwowym zespołu Kick Sauber
29.01.2024  Button rozbawiony nową nazwą zespołu z Faenzy
Tagi:
Sauber
Alunni Bravi A.
Kick Sauber

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca