F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2024

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2024
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Alonso: Zimowe testy powinny być dłuższe

"Powiem więcej - dlaczego nie możemy skorzystać z dwóch bolidów?".
Nataniel Piórkowski, 19 lutego 2024, wyświetlenia: 1633<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Fernando Alonso uważa, że przedsezonowe testy Formuły 1 powinny trwać dłużej niż trzy dni.

Po pandemii Covid-19 F1 zdecydowanie zredukowała liczbę dni, które zespoły mogą poświęcić na pierwsze testy nowych konstrukcji.

Wcześniej standardem były dwie tury zajęć, z których każda liczyła po cztery dni. Obecnie zimowe jazdy zamykają się w trzech dniach. Dodatkowo odbywają się one nie w Europie a w Bahrajnie, gdzie organizowana jest inauguracyjna eliminacja sezonu.

„Testy w Bahrajnie są bardzo ograniczone. Całą zimę myślałem o tym, jak bardzo niesprawiedliwe jest to, że mamy tylko półtora dnia na przygotowanie się do startu mistrzostw świata” – powiedział Alonso.

„Nie ma innego sportu na świecie, gdzie tak by było. Szczególnie, jeśli weźmiemy pod uwagę olbrzymie pieniądze, jakie krążą w F1, cały marketing i inne dobrze rzeczy, które mówimy o Grand Prix. Wszyscy także powtarzamy, że chcemy być bliżej fanów”.

„Nie mogę zrozumieć, dlaczego testy w Bahrajnie nie mogą trwać choćby cztery dni. Wtedy każdy kierowca miałby po dwie pełne sesje. Gdy dostajemy do dyspozycji trzy dni, mamy nieparzysty przydział. Nie można nawet łatwo podzielić obowiązków pomiędzy dwóch kierowców”.

„Powiem więcej – dlaczego nie możemy skorzystać z dwóch bolidów? Przecież i tak wszystko jest już w Bahrajnie, bo tydzień później odbywa się tam Grand Prix”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu
20.04.2024  Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka
20.04.2024  Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu
18.04.2024  AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją
18.04.2024  Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24
Tagi:
Alonso F.
Testy
F1 ogólnie
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca