Dobry pomysł. Więcej wyprzedania zrobi lepiej całej F1.
andy, 30.07.2007 19:33 | | |
no tak Bridgestone nie jest pozytywnie nastawiona bo po co ma niby rozszerzać zestaw mieszanek? klepią wciąż te same gumy, ich pracownicy chodzą po pit lane i udają że interesują się zachowaniem poszczególnych rodzajów opon na danej nawierzchni, mierzą temperature a w zasadzie gówno ich to wszystko obchodzi bo i tak wszyscy jeżdżą na tym samym i żadna konkurencja nie zmusi ich do jakiegokolwiek wysiłku twórczego.
Tak w ogóle - opona kontrolna miała na celu poprawić widowsiko. Nie wiem jak Wy, ale ja poprawy nie widzę:/ Tegoroczny przepis mówiący o tym, że producent opon sam wybiera dwa typy mieszanek na dane GP jest BZDURNY!!! Ja byłem jego krytykiem od samego początku. Moim zdaniem, na każde GP firma Bridgestone powinna zabierać wszystkie możliwe rodzaje mieszanek opon. Każdy zespół w zależności od warunków na torze i taktyki sam wybierałby opony, których użyje podczas poszczególnych wyścigów. Wówczas mogłoby być ciekawie.
Jak dla mnie świetny pomysł. Szkoda, że dopiero teraz o tym pomyśleli.
I tak zwolennicy tego ( bardzo dobrego ) pomysłu nie przeforsują go.Przecież Bridgestone nie chce wprowadzenia tego pomysłu , a czołowe zespoły też są mu przeciwne.FIA raczej nie będzie się "nadwyrężała" żeby ten pomysł wszedł do F1.Zbyt wielu jest przeciwników , i to nie byle jakich ( chodzi mi tu o najlepsze zespoły ).Tak to juz w F1 czasem bywa , że głupie pomysły wchodzą do tego sportu a ciekawe nie , lub są z Formuły 1 wyrzucane.
Bridgestone mnie rozwala. Problem byl z bialym paskiem, teraz znowu jest problem. Od tego roku nie maja konkurencji, nie musza rozwijac technologii a ciagle cos ich boli i slyszymy NIE, bo jest za drogo. To niech ***ja z F1 jak jest za drogo patalachom!! Wroci Michelin i zrobi porzadek.
jojo, 30.07.2007 20:15 | | |
No tak, Bernie położy łapę i nic z tego nie będzie: no bo jak mogło by być, że ktoś ze środka stawki walczy jak równy z równym z czołowymi zespołami (chociażby w danym momencie - a nóż widelec zagrozi?). Lepiej niech wygra "Elvis" i będzie kasa...
pomysl bardzo dobry ale pewnie dziadek bernie sie nie zgodzi
rafaello85 - Masz zupełną rację. Na początku jak Sie pojawiały plotki o dwóch kompletach opon myślałem, że to zespoły będą sobie wybierały komplety na jakich chcą startować.
Pomysł jest super, ale raczej od 2016 roku lub puźniej ( Jak Bernie zejdzie)
Tak, bardzo dobry pomysl. Byloby przynajmniej troche wiecej mijanek na torze. Ale i tak w 2008 roku jeszcze raczejtego nie bedzie.
Mam do Was pytanie. Dlaczego Michelin zrezygnował\odpuścił ??
@reiko, ponieważ FIA zdecydowała się zrobić konkurs i wybrać jednego dostawcę opon od 2008 roku, a Michelin uznał to za bardzo zły pomysł i na znak protestu postanowił się wycofać z F1 już po 2006 roku.
Jeśli nawet nie wprowadzą większego zróżnicowania opon, to mogliby wprowadzić różna oznakowania na rodzaje mieszanek, wtedy już pierwszy rzut oka wystarczyłby, aby rozpoznać na jakich jadą, bo obecne oznakowanie bardziej miękkiej jest trochę nie wystarczającej.
Może i by było więcej okazji do wyprzedzania ale póki Bridge nie ulepszy opon to te okazje mogą okazać się nie do wykorzystania.
Boze... coraz durniejsze maja te pomysly. Niech moze zarzadza, ze polowe dystansu trzeba przejechac nie przekraczajac 17k rpm - tez bedzie wyprzedzanie, ale nie o takie wyprzedzanie przeciez chodzi...
ograniczenie roli aerodynamiki, zmiana tylnego skrzydla, pelne slicki, ban na TC - i wystarczy...
|