F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.05.2024

Williams ogłasza wieloletni konkrakt z Alexandrem Albonem

14.05.2024

Kick Sauber z dużym pakietem poprawek na GP Emilii-Romanii

Verstappen krytykuje przepisy dot. przyznawania superlicencji

Hulkenberg: Komatsu robił wszystko, aby zatrzymać mnie w Haasie

Russell chętny na wyzwanie ścigania się z Verstappenem

13.05.2024

Piastri: Wygrana Norrisa daje nam pozytywne znaki

Zespoły popierają rozszerzenie punktowanej strefy

Ferrari potwierdza zatrudnienie Jerome'a D'Ambrosio i Loica Serry

"Bo nie jest Hiszpanem". Czy Alonso ma powody do narzekania?

11.05.2024

Magnussen: Za opiekę nad dziećmi odpowiadam w domu

F1-Insider: Ocon i Gasly chcą odejść z Alpine po sezonie 2024

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Więcej wiadomości

  Archiwum 2007
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

De la Rosa i Wurz zainteresowani startami w Prodrive

Obaj kierowcy są jednak zaniepokojeni brakiem postępów zespołu w przygotowaniach do 2008.
Mariusz Karolak, 7 sierpnia 2007, wyświetlenia: 2508<< | lista | T- | T+ | >>
Niepokojąco wygląda sprawa z dwunastym uczestnikiem przyszłorocznych Mistrzostw Świata Formuły 1, angielskim zespołem Prodrive. Brak jakichkolwiek informacji o przygotowaniach zespołu Davida Richardsa do debiutanckiego sezonu, choć skończył się już lipiec, budzi pewne obawy.

Serwis internetowy motorline.cc donosi, że o miejsce w tym zespole zabiegają Pedro de la Rosa i Alexander Wurz, jednak kierowców tych coraz bardziej zaczyna martwić fakt, iż Prodrive ma coraz mniej czasu na odpowiednie przygotowanie się do sezonu 2008.

Oczekiwana od dawna konsolidacja z McLarenem i Mercedesem, mająca zapewnić ekipie Richardsa nadwozia i silniki, do tej pory nie została potwierdzona. Prodrive nie ogłosił także nazwy sponsora tytularnego, ani nie podał nazwisk głównych członków personelu. „Musimy jeszcze poczekać.” – powiedział de la Rosa, obecnie kierowca testowy McLarena. „Do chwili obecnej nic nie zostało ustalone. Nie ma jeszcze pewności, czy uda się w ogóle na czas skompletować zespół”.

Na siedem miesięcy przed pierwszym wyścigiem sezonu 2008 Wurz również nie kryje swoich wątpliwości związanych z ekipą Prodrive: „Jestem trochę sceptycznie nastawiony, ponieważ już jest dosyć późno, a w sumie nic konkretnego jeszcze nie wiadomo”. Austriak dodał, że daje czas temu zespołowi do września na sfinalizowanie planów dotyczących przyszłego roku.

Źródło: F1Complete.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.10.2012  Prodrive zainteresowane kupnem Coswortha
21.12.2010  Priaulx jeździł rajdowym Mini WRC
20.06.2010  Prodrive i Toyota połączą siły w rajdach?
15.04.2010  Prodrive wyklucza wejście do F1 w roku 2011
02.04.2010  Prodrive ponownie będzie ubiegał się o starty w F1?
Tagi:
Prodrive
De la Rosa P.
Wurz A.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
zoon, 07.08.2007 12:40[!]
Oby się Richardsowi nie udało!
Hard_Speed, 07.08.2007 12:48[!]
fajnie by było gdyby w f1 było znacznie więcej zespołów niż tylko 12 w 08'. 15 byłoby wystarczająco ale żeby tak sie stało F1 mysi stanieć o co najmniej 100 mln$.
James Bond, 07.08.2007 13:07[!]
Nigdy nie będzie 15 zespołów w F1, bo żaden tor nie jest przystosowany logistycznie na tyle teamów (w 2006 roku część torów miało wielki kłopot z przyjęciem JEDENASTEGO zespołu, czyli Super Aguri), nie ma aż tylu wykwalifikowanych kierowców (same Albersy by jeździły), nie ma tylu sponsorów, na torze było by za ciasno i wreszcie przepisy FIA zezwalają na max 12 zespołów.
Hard_Speed, 07.08.2007 13:12[!]
dobudować boksy itp zawsze można, chociażby za te zaoszczędzone pieniądze. a co do kierowców to wystarczy spojrzeć na gp2 czy inne serie, sponsorzy sami by przyszli.
owca, 07.08.2007 13:19[!]
ja wierze w Prodrive :) i mam nadzieje, ze im sie uda dołączyć do stawki w przyszłym sezonie i będą walczyć o punkty ;D
spodziewam sie po nich profesjonalnej jazdy ;) w końcu nazwa zobowiązuje :P

BTW: oby tylko nie zatrudnili Wurza (czyt. największą ofermę w stawce). no chyba, ze jako w roli testera ;)
buran, 07.08.2007 13:23[!]
według mnie najfajniej było by gdyby startowało 10 zespołów a w każdym po 3 kierowców. ale to nie możliwe wiec myśle ze 14 to byłoby akurat. mam nadzieje ze sie wyrobią i zatrudnią dobrych "testerów" jak Kliena czy De La Rose, szkoda mi tych kierowców jak sie marnują.
James Bond, 07.08.2007 13:29[!]
Do Hard Speed, poczytaj proszę o problemach finansowych jakie mają prawie wszyscy organizatorzy wyścigów, to raz, a dwa trochę o logistyce F1, budynki i tereny torów nie są z gumy, nie rozciągniesz. Poczytaj jakie cyrki z logistyką są odstawiane choćby w Melbourne, Monaco, Interlagos czy Montrealu. A porównywanie z GP2...po pierwsze każdy zespół w GP2 jest n-razy mniejszy choćby od Spykera, a sponsorzy na bolidach GP2 płacą za reklamę grosze w porównaniu do F1. Czołowe ekipy GP2 mają budżety w porywach do 20mln$ wg szacunków F1 racing, a najsłabsze ekipy F1 by utrzymać się na powierzchni muszą mieć około 100mln$.
mkpol, 07.08.2007 14:53[!]
Co ciekawe wyścigi GP2 odbywają się równolegle z F1 i to na przykład w Monaco. Jak dodamy do tego wyścigi poschaków to okaże się że jest miejsce na wiele więcej zespołów niż obecnie, no bo chyba nikt nie przypuszcza, że teamy korzystają z boksów na zmianę :-). Rzecz w tym że F1 jest i ma pozostać sportem <b><font size=3>elitarnym</font></b> a nie masowym. I tylko dlatego jest taki opór przed powiększeniem stawki zespołów. Reszta problemów jest do obejścia jeśli tylko będzie wola. To elytarność tego sportu powoduje, że "wpisowe" jest takie wysokie. IMHO dobrze że tak jest. Bo jeśli jakiś potenta zechce to wejdzie do F1 bez większego problemu, a ogonów temu sportowi nie potrzeba.
James Bond, 07.08.2007 15:09[!]
Boksy dla zespołów F1 wyglądają zupełnie inaczej i są zupełnie inne wymagania, a boksy dla innych serii są często zupełnie gdzie indziej, dużo dalej od boksów F1. Choćby w Melbourne w 2006 nie wiedzieli co zrobić z Super Aguri...Nie jest łatwo ot tak rozbudować paddock, czego dowodzą wielkie operacje na Spa, monstrualne rozpirzanie Imoli, czy wycofanie Suzuki, która pomimo tego, że jest torem Hondy, nie potrafiła rozbudować się i unowocześnić. O Silverstone chyba nie trzeba już wspominać. I właśnie bałagan i ciasnota są głównymi powodami ograniczania liczby zespołów, oprócz elitarności. F1 na przełomie lat 80tych i 90tych była fajna dla oka tylko w wykonaniu 4-5 najlepszych ekip, podczas gdy na dole był nieustanny kocioł i sajgon.
Szu, 07.08.2007 20:50[!]
GP2 i Porsche przywożą swoje "boksy" na wózkach i rozkładają przed boksami ekip z F1, przynajmniej tak był w zeszłym roku na Hungaroring.
Fireball, 08.08.2007 13:45[!]
Ja na posadach kierowców w Prodrive widziałbym De Larose (bo to znakomity kierowca) oraz Trullego (mistrz jednego okrążenia) a jako testera Wurza (bo ma ponoć olbrzymią wiedzę w ustawieniach bolidu). W takim składzie z dobrym bolidem już w debiutanckim sezonie zespół mógłby zdobywać punkty...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca