Jakoś nie przekonuje mnie połączenie słów "... 300 km/h w czterech miejscach", "...bardzo szybki tor" , "tor uliczny" , "...poziom bezpieczeństwa porównywalny z tym, jaki jest spotykany na zwykłych torach wyścigowych"
Wydaje mi się że w naturze, takie połączenie nie występuje :-)
Przyzwyczailiśmy się że tor uliczny musi być pokroju Monaco czyli wąsko i wolno ale nie koniecznie musi tak być. Takie Melbourne tez w zasadzie jest torem ulicznym bo jest polożony w mieście i po części trasy odbywa się normalny ruch ale swoją charakterystyką i szerokością nie odbiega zbytnio od zwykłych torów drogowych i tak może być z Valencią.
Jezeli cos sie tam dzieje to strzele kilka fotek za jakis tydzien
Tam gdzie bedzie wyscig sa normalnie kilkupasmowe ulice wiec na pewno bedzie szerzej niz w Monako
Poza tym:
Minimum width on home straight 15 metres
Minimum width on rest of track 12 metres
A my się śmiejemy że z naszymi stadionami skończą na ostatnią chwilę...
W Hiszpanii zdążą na pewno, to nie to co Polska gdzie ja i tak wątpie że wybudują jaki kolwiek stadion jak, autostrad nie umieją zbudować
impr, 29.05.2008 16:19 | | |
George-jeden nowy stadion podobno juz jest ;)
K, 29.05.2008 21:09 | | |
@ George - chyba nie myślisz, że w tym roku powstaną wszystkie stadiony i autostrady? Budowa stadionów we wszystkich miejscach już się rozpoczęła, jedynie w Wawie dopiero się paluje a faktyczna budowa zacznie się w październiku.
A nawiązując do tematu - mam nadzieje, że żadni zieloni, ani eksperci UE sie nie będą dalej doczepiać o poziom hałasu. Przecież F1 jest po to, żeby było głośno. Poza tym to nie będzie całoroczny hałas, tylko raz w roku na weekend, może kilka -jeżeli coś innego tam będzie jeszcze startowało.
Budowa idzie im szybko i pewnie tor będzie ciałkiem ciekawy . Zobaczymy jak będzie z tym bezpieczeństwem .
Ciekaw jestem jak ostatecznie będzie wyglądał ten tor i czy wyścig, które będąna nim rozgrywane zaciekawią kibiców.
|