F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

04.05.2024

Magnussen: Kary ze sprintu w Miami są w pełni zasłużone

Alonso: Hamilton uniknie kary ponieważ nie jest Hiszpanem

GP Miami: wyniki sprintu

Verstappen wygrywa sprint w Miami

Bottas: Zatrudnienie Hulkenberga ma sens z punktu widzenia Audi

Newey: Nie wiem co mnie dalej czeka w Formule 1

Wolff wyklucza debiut Antonelliego w trakcie sezonu 2024

Ricciardo: Od początku czułem, że stać mnie na mocny wynik

Bottas zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie sprintu w Miami

Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele

03.05.2024

GP Miami: wyniki kwalifikacji do sprintu

Max Verstappen wygrywa kwalifikacje do sprintu w Miami

Verstappen najszybszy w treningu mimo problemów

Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami

Hulkenberg: Obecność Seidla w Audi była dla mnie kluczowa

Sainz dementuje spekulacje o przerwanych rozmowach z Audi

Bottas zaskoczony zmianą inżyniera wyścigowego przed GP Miami

RacingNews365: Williams podjął rozmowy z Adrianem Newey'em

Russell entuzjastycznie nastawiony do rywalizacji z Verstappenem

Leclerc i Hamilton podekscytowani potencjalną współpracą z Newey'em

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Whiting zadowolony z prac budowlanych w Walencji

W przyszłym tygodniu rozpocznie się decydująca faza prac - zostanie położony asfalt.
Marek Roczniak, 29 maja 2008, wyświetlenia: 2752<< | lista | T- | T+ | >>
Dyrektor wyścigów z ramienia FIA – Charlie Whiting przeprowadził wczoraj inspekcję prac przygotowawczych do inauguracyjnego wyścigu Formuły Jeden na ulicznym torze w Walencji, który odbędzie się 24 sierpnia.

Whiting pochwalił organizatorów za skrupulatność prac budowlanych i stwierdził, że w przeciwieństwie do innych obiektów ulicznych, Valencia Street Circuit oferować będzie poziom bezpieczeństwa porównywalny z tym, jaki jest spotykany na zwykłych torach wyścigowych.

W przyszłym tygodniu rozpocznie się decydująca faza prac budowlanych – zostanie położony asfalt, a następnie rozpocznie się montaż elementów, które stworzą ostateczny wygląd toru: barier ochronnych i trybun mających pomieścić 112,771 kibiców. Bilety zostały wyprzedane już ponad miesiąc temu.

Carlos Beltran z Real Federacion Espanola de Automoviliso (RFEdA) powiedział: „To bardzo szybki tor, na którym kierowcy będą mogli przekroczyć 300 km/h w czterech miejscach. Układ jest bardzo przyjemny, bardzo szybki i bardzo nowoczesny. Będziemy też mieli bardzo dobry asfalt. Projekt toru jest pierwszej klasy, a prace postępują zgodnie z planem – wykonane są już 2/3 prac”.

Źródło: ValenciaStreetCircuit.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.05.2013  Barcelona nie chce rotacji z Walencją
24.06.2012  GP Europy: wybrane zdjęcia z niedzieli
23.06.2012  GP Europy: Wybrane zdjęcia z soboty
22.06.2012  GP Europy: wybrane zdjęcia z piątku
22.06.2012  GP Europy: Vettel najszybszy w drugim treningu
Tagi:
Walencja
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
hawaj, 29.05.2008 12:55[!]
Jakoś nie przekonuje mnie połączenie słów "... 300 km/h w czterech miejscach", "...bardzo szybki tor" , "tor uliczny" , "...poziom bezpieczeństwa porównywalny z tym, jaki jest spotykany na zwykłych torach wyścigowych"
Wydaje mi się że w naturze, takie połączenie nie występuje :-)
Falarek, 29.05.2008 13:10[!]
Przyzwyczailiśmy się że tor uliczny musi być pokroju Monaco czyli wąsko i wolno ale nie koniecznie musi tak być. Takie Melbourne tez w zasadzie jest torem ulicznym bo jest polożony w mieście i po części trasy odbywa się normalny ruch ale swoją charakterystyką i szerokością nie odbiega zbytnio od zwykłych torów drogowych i tak może być z Valencią.
Ahmed, 29.05.2008 13:20[!]
Jezeli cos sie tam dzieje to strzele kilka fotek za jakis tydzien

Tam gdzie bedzie wyscig sa normalnie kilkupasmowe ulice wiec na pewno bedzie szerzej niz w Monako

Poza tym:
Minimum width on home straight    15 metres
Minimum width on rest of track    12 metres
Szkot, 29.05.2008 13:46[!]
A my się śmiejemy że z naszymi stadionami skończą na ostatnią chwilę...
George, 29.05.2008 13:59[!]
W Hiszpanii zdążą na pewno, to nie to co Polska gdzie ja i tak wątpie że wybudują jaki kolwiek stadion jak, autostrad nie umieją zbudować
impr, 29.05.2008 16:19[!]
George-jeden nowy stadion podobno juz jest ;)
K, 29.05.2008 21:09[!]
@ George - chyba nie myślisz, że w tym roku powstaną wszystkie stadiony i autostrady? Budowa stadionów we wszystkich miejscach już się rozpoczęła, jedynie w Wawie dopiero się paluje a faktyczna budowa zacznie się w październiku.

A nawiązując do tematu - mam nadzieje, że żadni zieloni, ani eksperci UE sie nie będą dalej doczepiać o poziom hałasu. Przecież F1 jest po to, żeby było głośno. Poza tym to nie będzie całoroczny hałas, tylko raz w roku na weekend, może kilka -jeżeli coś innego tam będzie jeszcze startowało.
jędruś, 29.05.2008 21:17[!]
Budowa idzie im szybko i pewnie tor będzie ciałkiem ciekawy . Zobaczymy jak będzie z tym bezpieczeństwem .
rafaello85, 29.05.2008 22:05[!]
Ciekaw jestem jak ostatecznie będzie wyglądał ten tor i czy wyścig, które będąna nim rozgrywane zaciekawią kibiców.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca