|
|
|
|
|
|
SG Gigante Grande Premio de Portugal 1992 | 27 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:13,001 - Riccardo Patrese (Williams), 1991 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:18,179 - Nigel Mansell (Williams), 1991 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 193,725 km/h - Nigel Mansell (Ferrari), 1990 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 1 | Ayrton Senna | McLaren MP4/7A | | 1:16,272 | - | - | 205,318 | 66 |
2. | 5 | Nigel Mansell | Williams FW14B | | 1:17,137 | 0,865 | 0,865 | 203,015 | 57 |
3. | 2 | Gerhard Berger | McLaren MP4/7A | | 1:17,399 | 1,127 | 0,262 | 202,328 | 60 |
4. | 19 | Michael Schumacher | Benetton B192 | | 1:17,772 | 1,500 | 0,373 | 201,358 | 62 |
5. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW14B | | 1:18,349 | 2,077 | 0,577 | 199,875 | 33 |
6. | 20 | Martin Brundle | Benetton B192 | | 1:19,371 | 3,099 | 1,022 | 197,301 | 54 |
7. | 23 | Christian Fittipaldi | Minardi M192 | | 1:19,605 | 3,333 | 0,234 | 196,721 | 57 |
8. | 9 | Michele Alboreto | Footwork FA13 | | 1:19,966 | 3,694 | 0,361 | 195,833 | 63 |
9. | 10 | Aguri Suzuki | Footwork FA13 | | 1:20,080 | 3,808 | 0,114 | 195,554 | 46 |
10. | 26 | Erik Comas | Ligier JS37 | | 1:20,145 | 3,873 | 0,065 | 195,396 | 27 |
11. | 11 | Mika Hakkinen | Lotus 107 | | 1:20,187 | 3,915 | 0,042 | 195,294 | 30 |
12. | 25 | Thierry Boutsen | Ligier JS37 | | 1:20,275 | 4,003 | 0,088 | 195,079 | 46 |
13. | 4 | Andrea de Cesaris | Tyrrell 020B | | 1:20,515 | 4,243 | 0,240 | 194,498 | 52 |
14. | 16 | Karl Wendlinger | March CG911 | | 1:20,716 | 4,444 | 0,201 | 194,014 | 28 |
15. | 24 | Gianni Morbidelli | Minardi M192 | | 1:20,807 | 4,535 | 0,091 | 193,795 | 58 |
16. | 32 | Stefano Modena | Jordan 192 | | 1:20,889 | 4,617 | 0,082 | 193,599 | 37 |
17. | 30 | Ukyo Katayama | Venturi LC92 | | 1:21,216 | 4,944 | 0,327 | 192,819 | 45 |
18. | 17 | Emanuele Naspetti | March CG911 | | 1:21,314 | 5,042 | 0,098 | 192,587 | 32 |
19. | 27 | Jean Alesi | Ferrari F92AT | | 1:21,638 | 5,366 | 0,324 | 191,822 | 9 |
20. | 28 | Ivan Capelli | Ferrari F92AT | | 1:21,799 | 5,527 | 0,161 | 191,445 | 28 |
21. | 21 | J.J. Lehto | Dallara BMS192 | | 1:21,874 | 5,602 | 0,075 | 191,270 | 26 |
22. | 3 | Olivier Grouillard | Tyrrell 020B | | 1:21,906 | 5,634 | 0,032 | 191,195 | 24 |
23. | 22 | Pierluigi Martini | Dallara BMS192 | | 1:22,156 | 5,884 | 0,250 | 190,613 | 26 |
24. | 29 | Bertrand Gachot | Venturi LC92 | | 1:22,394 | 6,122 | 0,238 | 190,062 | 11 |
25. | 33 | Mauricio Gugelmin | Jordan 192 | | 1:23,606 | 7,334 | 1,212 | 187,307 | 9 |
26. | 12 | Johnny Herbert | Lotus 107 | | 1:58,788 | 42,516 | 35,182 | 131,831 | 1 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:21,611 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|