|
|
|
|
|
|
Foster's Australian Grand Prix 1992 | 8 listopada |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:14,041 - Ayrton Senna (McLaren), 1991 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:18,203 - Nigel Mansell (Ferrari), 1990 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 167,399 km/h - Nelson Piquet (Benetton), 1990 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 19 | Michael Schumacher | Benetton B192 | | 1:16,078 | - | - | 178,869 | 68 |
2. | 2 | Gerhard Berger | McLaren MP4/7A | | 1:16,807 | 0,729 | 0,729 | 177,171 | 69 |
3. | 1 | Ayrton Senna | McLaren MP4/7A | | 1:17,818 | 1,740 | 1,011 | 174,870 | 15 |
4. | 5 | Nigel Mansell | Williams FW14B | | 1:17,823 | 1,745 | 0,005 | 174,858 | 15 |
5. | 20 | Martin Brundle | Benetton B192 | | 1:17,877 | 1,799 | 0,054 | 174,737 | 66 |
6. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW14B | | 1:18,069 | 1,991 | 0,192 | 174,307 | 50 |
7. | 25 | Thierry Boutsen | Ligier JS37 | | 1:18,398 | 2,320 | 0,329 | 173,576 | 62 |
8. | 12 | Johnny Herbert | Lotus 107 | | 1:18,572 | 2,494 | 0,174 | 173,191 | 77 |
9. | 32 | Stefano Modena | Jordan 192 | | 1:18,888 | 2,810 | 0,316 | 172,498 | 68 |
10. | 11 | Mika Hakkinen | Lotus 107 | | 1:18,950 | 2,872 | 0,062 | 172,362 | 69 |
11. | 23 | Christian Fittipaldi | Minardi M192 | | 1:18,956 | 2,878 | 0,006 | 172,349 | 70 |
12. | 10 | Aguri Suzuki | Footwork FA13 | | 1:19,092 | 3,014 | 0,136 | 172,053 | 60 |
13. | 27 | Jean Alesi | Ferrari F92AT | | 1:19,119 | 3,041 | 0,027 | 171,994 | 65 |
14. | 28 | Nicola Larini | Ferrari F92A | | 1:19,202 | 3,124 | 0,083 | 171,814 | 75 |
15. | 21 | J.J. Lehto | Dallara BMS192 | | 1:19,407 | 3,329 | 0,205 | 171,370 | 65 |
16. | 16 | Jan Lammers | March CG911 | | 1:19,568 | 3,490 | 0,161 | 171,024 | 34 |
17. | 24 | Gianni Morbidelli | Minardi M192 | | 1:19,737 | 3,659 | 0,169 | 170,661 | 78 |
18. | 29 | Bertrand Gachot | Venturi LC92 | | 1:19,895 | 3,817 | 0,158 | 170,324 | 48 |
19. | 4 | Andrea de Cesaris | Tyrrell 020B | | 1:20,607 | 4,529 | 0,712 | 168,819 | 29 |
20. | 17 | Emanuele Naspetti | March CG911 | | 1:21,053 | 4,975 | 0,446 | 167,890 | 41 |
21. | 30 | Ukyo Katayama | Venturi LC92 | | 1:21,502 | 5,424 | 0,449 | 166,965 | 28 |
22. | 33 | Mauricio Gugelmin | Jordan 192 | | 1:22,318 | 6,240 | 0,816 | 165,310 | 7 |
23. | 26 | Erik Comas | Ligier JS37 | | 1:24,629 | 8,551 | 2,311 | 160,796 | 3 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:21,403 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|