|
|
|
|
|
|
Grosser Mobil 1 Preis von Deutschland 1991 | 28 lipca |
|
|
|
Hockenheimring | |
|
Długość toru: 6,802 km Liczba okrążeń: 45 Pełny dystans: 306,090 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:40,198 - Ayrton Senna (McLaren), 1990 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:45,602 - Thierry Boutsen (Williams), 1990 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 227,334 km/h - Ayrton Senna (McLaren), 1990 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW14 | | 1:43,569 | - | - | 236,434 | 35 |
2. | 5 | Nigel Mansell | Williams FW14 | | 1:43,745 | 0,176 | 0,176 | 236,033 | 34 |
3. | 2 | Gerhard Berger | McLaren MP4/6 | | 1:43,970 | 0,401 | 0,225 | 235,522 | 43 |
4. | 27 | Alain Prost | Ferrari F1-91B | | 1:44,059 | 0,490 | 0,089 | 235,320 | 35 |
5. | 1 | Ayrton Senna | McLaren MP4/6 | | 1:44,213 | 0,644 | 0,154 | 234,973 | 43 |
6. | 28 | Jean Alesi | Ferrari F1-91B | | 1:44,395 | 0,826 | 0,182 | 234,563 | 35 |
7. | 32 | Bertrand Gachot | Jordan 191 | | 1:44,991 | 1,422 | 0,596 | 233,231 | 39 |
8. | 33 | Andrea de Cesaris | Jordan 191 | | 1:45,403 | 1,834 | 0,412 | 232,320 | 25 |
9. | 16 | Ivan Capelli | Leyton House CG911 | | 1:46,067 | 2,498 | 0,664 | 230,865 | 31 |
10. | 4 | Stefano Modena | Tyrrell 020 | | 1:46,264 | 2,695 | 0,197 | 230,437 | 41 |
11. | 19 | Roberto Moreno | Benetton B191 | | 1:46,387 | 2,818 | 0,123 | 230,171 | 32 |
12. | 7 | Martin Brundle | Brabham BT60Y | | 1:46,549 | 2,980 | 0,162 | 229,821 | 41 |
13. | 20 | Nelson Piquet | Benetton B191 | | 1:46,680 | 3,111 | 0,131 | 229,539 | 20 |
14. | 8 | Mark Blundell | Brabham BT60Y | | 1:46,964 | 3,395 | 0,284 | 228,929 | 42 |
15. | 21 | Emanuele Pirro | Dallara BMS191 | | 1:47,032 | 3,463 | 0,068 | 228,784 | 35 |
16. | 22 | J.J. Lehto | Dallara BMS191 | | 1:47,097 | 3,528 | 0,065 | 228,645 | 34 |
17. | 25 | Thierry Boutsen | Ligier JS35B | | 1:47,266 | 3,697 | 0,169 | 228,285 | 23 |
18. | 26 | Erik Comas | Ligier JS35B | | 1:47,516 | 3,947 | 0,250 | 227,754 | 20 |
19. | 23 | Pierluigi Martini | Minardi M191 | | 1:48,431 | 4,862 | 0,915 | 225,832 | 11 |
20. | 3 | Satoru Nakajima | Tyrrell 020 | | 1:49,125 | 5,556 | 0,694 | 224,396 | 19 |
21. | 15 | Mauricio Gugelmin | Leyton House CG911 | | 1:49,307 | 5,738 | 0,182 | 224,022 | 20 |
22. | 24 | Gianni Morbidelli | Minardi M191 | | 1:49,359 | 5,790 | 0,052 | 223,916 | 13 |
23. | 30 | Aguri Suzuki | Lola 91 | | 1:49,723 | 6,154 | 0,364 | 223,173 | 11 |
24. | 11 | Mika Hakkinen | Lotus 102B | | 1:49,790 | 6,221 | 0,067 | 223,037 | 17 |
25. | 29 | Eric Bernard | Lola 91 | | 1:50,573 | 7,004 | 0,783 | 221,457 | 4 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:50,819 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|