|
|
|
|
|
|
Grand Prix de l'Automobile Club de France 1950 | 2 lipca |
|
|
|
Reims-Gueux | |
|
Długość toru: 7,815 km Liczba okrążeń: 64 Pełny dystans: 500,160 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: - |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: - |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: - |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 6 | Juan Manuel Fangio | Alfa Romeo 158 | | 2:35,600 | - | - | 180,810 | 52 |
2. | 16 | Philippe Etancelin | Talbot-Lago T26C-DA | | 2:50,400 | 14,800 | 14,800 | 165,106 | 0 |
3. | 16 | Eugene Chaboud | Talbot-Lago T26C-DA | | 2:50,700 | 15,100 | 0,300 | 164,815 | 0 |
4. | 20 | Louis Rosier | Talbot-Lago T26C-DA | | 2:50,900 | 15,300 | 0,200 | 164,623 | 0 |
5. | 18 | Yves Giraud-Cabantous | Talbot-Lago T26C-DA | | 2:52,300 | 16,700 | 1,400 | 163,285 | 0 |
6. | 22 | Pierre Levegh | Talbot-Lago T26C | | 2:56,600 | 21,000 | 4,300 | 159,309 | 0 |
7. | 12 | Raymond Sommer | Talbot-Lago T26C-GS | | 2:57,300 | 21,700 | 0,700 | 158,680 | 0 |
8. | 42 | Johnny Claes | Talbot-Lago T26C | | 3:01,900 | 26,300 | 4,600 | 154,667 | 0 |
| |
107% najlepszego czasu: 2:46,492 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|