|
|
|
|
|
|
Grande Premio de Portugal 1990 | 23 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:15,468 - Ayrton Senna (McLaren), 1989 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:18,986 - Gerhard Berger (Ferrari), 1989 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 191,418 km/h - Gerhard Berger (Ferrari), 1989 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW13B | | 1:18,306 | - | - | 199,985 | 56 |
2. | 19 | Alessandro Nannini | Benetton B190 | | 1:18,355 | 0,049 | 0,049 | 199,860 | 59 |
3. | 1 | Alain Prost | Ferrari F1-90B | | 1:18,396 | 0,090 | 0,041 | 199,755 | 52 |
4. | 28 | Gerhard Berger | McLaren MP4/5B | | 1:18,438 | 0,132 | 0,042 | 199,648 | 52 |
5. | 2 | Nigel Mansell | Ferrari F1-90B | | 1:18,577 | 0,271 | 0,139 | 199,295 | 49 |
6. | 27 | Ayrton Senna | McLaren MP4/5B | | 1:18,936 | 0,630 | 0,359 | 198,389 | 48 |
7. | 20 | Nelson Piquet | Benetton B190 | | 1:19,713 | 1,407 | 0,777 | 196,455 | 54 |
8. | 30 | Aguri Suzuki | Lola 90 | | 1:20,349 | 2,043 | 0,636 | 194,900 | 41 |
9. | 5 | Thierry Boutsen | Williams FW13B | | 1:20,575 | 2,269 | 0,226 | 194,353 | 29 |
10. | 9 | Michele Alboreto | Arrows A11B | | 1:20,792 | 2,486 | 0,217 | 193,831 | 55 |
11. | 26 | Philippe Alliot | Ligier JS33B | | 1:20,914 | 2,608 | 0,122 | 193,539 | 41 |
12. | 4 | Jean Alesi | Tyrrell 019 | | 1:20,916 | 2,610 | 0,002 | 193,534 | 32 |
13. | 25 | Nicola Larini | Ligier JS33B | | 1:20,958 | 2,652 | 0,042 | 193,434 | 55 |
14. | 23 | Pierluigi Martini | Minardi M190 | | 1:21,186 | 2,880 | 0,228 | 192,890 | 35 |
15. | 16 | Ivan Capelli | Leyton House CG901 | | 1:21,623 | 3,317 | 0,437 | 191,858 | 47 |
16. | 10 | Alex Caffi | Arrows A11B | | 1:21,843 | 3,537 | 0,220 | 191,342 | 33 |
17. | 15 | Mauricio Gugelmin | Leyton House CG901 | | 1:21,894 | 3,588 | 0,051 | 191,223 | 32 |
18. | 21 | Emanuele Pirro | Dallara BMS190 | | 1:22,231 | 3,925 | 0,337 | 190,439 | 40 |
19. | 7 | David Brabham | Brabham BT59 | | 1:22,275 | 3,969 | 0,044 | 190,337 | 28 |
20. | 29 | Eric Bernard | Lola 90 | | 1:22,434 | 4,128 | 0,159 | 189,970 | 21 |
21. | 12 | Martin Donnelly | Lotus 102 | | 1:22,625 | 4,319 | 0,191 | 189,531 | 11 |
22. | 8 | Stefano Modena | Brabham BT59 | | 1:23,232 | 4,926 | 0,607 | 188,149 | 18 |
23. | 11 | Derek Warwick | Lotus 102 | | 1:23,510 | 5,204 | 0,278 | 187,522 | 4 |
24. | 18 | Yannick Dalmas | AGS JH25 | | 1:24,879 | 6,573 | 1,369 | 184,498 | 3 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:23,787 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|