|
|
|
|
|
|
Gran Premio de Mexico 1992 | 22 marca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:16,696 - Riccardo Patrese (Williams), 1991 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:16,788 - Nigel Mansell (Williams), 1991 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 197,757 km/h - Riccardo Patrese (Williams), 1991 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 2 | Gerhard Berger | McLaren MP4/6B | | 1:17,711 | - | - | 204,805 | 60 |
2. | 5 | Nigel Mansell | Williams FW14B | | 1:17,765 | 0,054 | 0,054 | 204,663 | 62 |
3. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW14B | | 1:17,920 | 0,209 | 0,155 | 204,256 | 59 |
4. | 19 | Michael Schumacher | Benetton B191B | | 1:18,056 | 0,345 | 0,136 | 203,900 | 62 |
5. | 4 | Andrea de Cesaris | Tyrrell 020B | | 1:19,034 | 1,323 | 0,978 | 201,377 | 56 |
6. | 11 | Mika Hakkinen | Lotus 102D | | 1:19,427 | 1,716 | 0,393 | 200,380 | 56 |
7. | 21 | J.J. Lehto | Dallara BMS192 | | 1:19,589 | 1,878 | 0,162 | 199,972 | 57 |
8. | 12 | Johnny Herbert | Lotus 102D | | 1:19,634 | 1,923 | 0,045 | 199,859 | 58 |
9. | 25 | Thierry Boutsen | Ligier JS37 | | 1:19,648 | 1,937 | 0,014 | 199,824 | 58 |
10. | 20 | Martin Brundle | Benetton B191B | | 1:19,688 | 1,977 | 0,040 | 199,724 | 38 |
11. | 26 | Erik Comas | Ligier JS37 | | 1:20,200 | 2,489 | 0,512 | 198,449 | 61 |
12. | 24 | Gianni Morbidelli | Minardi M191B | | 1:20,681 | 2,970 | 0,481 | 197,266 | 28 |
13. | 1 | Ayrton Senna | McLaren MP4/6B | | 1:20,721 | 3,010 | 0,040 | 197,168 | 9 |
14. | 27 | Jean Alesi | Ferrari F92A | | 1:20,965 | 3,254 | 0,244 | 196,574 | 21 |
15. | 22 | Pierluigi Martini | Dallara BMS192 | | 1:21,057 | 3,346 | 0,092 | 196,351 | 31 |
16. | 29 | Bertrand Gachot | Venturi LC92 | | 1:21,364 | 3,653 | 0,307 | 195,610 | 61 |
17. | 30 | Ukyo Katayama | Venturi LC92 | | 1:21,397 | 3,686 | 0,033 | 195,531 | 51 |
18. | 15 | Gabriele Tarquini | Fondmetal GR01 | | 1:21,663 | 3,952 | 0,266 | 194,894 | 41 |
19. | 14 | Andrea Chiesa | Fondmetal GR01 | | 1:22,143 | 4,432 | 0,480 | 193,755 | 36 |
20. | 9 | Michele Alboreto | Footwork FA13 | | 1:22,167 | 4,456 | 0,024 | 193,698 | 55 |
21. | 3 | Olivier Grouillard | Tyrrell 020B | | 1:22,521 | 4,810 | 0,354 | 192,867 | 8 |
22. | 32 | Stefano Modena | Jordan 192 | | 1:23,003 | 5,292 | 0,482 | 191,747 | 17 |
23. | 23 | Christian Fittipaldi | Minardi M191B | | 1:25,880 | 8,169 | 2,877 | 185,324 | 2 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:23,151 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|