F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2010
GP Bahrajnu
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2010
Klasyfikacje generalne 2010
Statystyki z sezonu 2010

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Istanbul.
Turkish Grand Prix 201030 maja
Istanbul Park
Długość toru: 5,338 km
Liczba okrążeń: 58
Pełny dystans: 309,396 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:25,850 - Q2, Michael Schumacher (Ferrari), 2006
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:24,770 - Juan Pablo Montoya (McLaren), 2005
Największa średnia prędkość wyścigu:
219,497 km/h - Kimi Raikkonen (McLaren), 2005
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rozkład wizyt w boksach  [  T-  |  T+  ]
 Stop Nr Kierowca Konstruktor Okr. Godzina Czas Suma 
 1 10 Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 15:04:53 23,476 23,476 
 1 16 Sebastien Buemi STR-Ferrari 15:05:25 32,073 32,073 
 1 23 Kamui Kobayashi BMW Sauber-Ferrari 10 15:19:04 25,151 25,151 
 1 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 10 15:19:12 25,225 25,225 
 1 Fernando Alonso Ferrari 11 15:20:38 22,634 22,634 
 1 12 Witalij Pietrow Renault 12 15:22:09 22,754 22,754 
 1 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 12 15:22:10 25,277 25,277 
 1 22 Pedro de la Rosa BMW Sauber-Ferrari 12 15:22:15 21,899 21,899 
 1 11 Robert Kubica Renault 13 15:23:40 21,590 21,590 
 1 Felipe Massa Ferrari 13 15:23:40 21,246 21,246 
 1 15 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 13 15:23:54 26,326 26,326 
 1 Sebastian Vettel RBR-Renault 14 15:24:56 21,946 21,946 
 1 Michael Schumacher Mercedes GP 14 15:25:11 21,463 21,463 
 1 17 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 14 15:25:25 23,711 23,711 
 1 Mark Webber RBR-Renault 15 15:26:26 22,741 22,741 
 1 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 15 15:26:27 24,260 24,260 
 1 Nico Rosberg Mercedes GP 15 15:26:44 21,085 21,085 
 1 Jenson Button McLaren-Mercedes 17 15:29:33 21,754 21,754 
 1 21 Bruno Senna HRT-Cosworth 20 15:35:40 24,624 24,624 
 1 20 Karun Chandhok HRT-Cosworth 21 15:37:47 23,615 23,615 
 1 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 32 15:54:41 23,183 23,183 
 1 25 Lucas di Grassi Virgin-Cosworth 33 15:57:07 23,852 23,852 
 2 10 Nico Hulkenberg Williams-Cosworth 37 16:01:59 22,090 45,566 
 2 17 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 41 16:07:14 22,739 46,450 
 2 Mark Webber RBR-Renault 42 16:07:55 26,004 48,745 
 2 16 Sebastien Buemi STR-Ferrari 44 16:12:51 23,714 55,787 
 2 12 Witalij Pietrow Renault 54 16:27:38 27,230 49,984 

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
BlindWolf, 30.05.2010 16:17[!]
Postoje Merców maja kosmiczne czasy w porównaniu do średniej , a czas przejazdu Rosberga     21,085 bije wszystkich na głowę .
Gibonlak, 30.05.2010 16:27[!]
Kubica broni się dobrze nie tylko na torze ale również w boksach. Dobrze, że się nie zawahał i wskoczył tuż przed Massę. Ciesze się głownie dlatego, bo jak by stracił pozycje musiał bym naczytać się lamentów na temat postawy mechaników Renault, którzy generalnie nie zawodzą. Mechanicy McLarena, dzięki incydentowi RedBulli zostali rozgrzeszeni.
kemot, 30.05.2010 16:37[!]
Mechanicy Mclarena? Nie mamy 100% pewności, ale to wygląda na to, że Hamilton po prostu zaspał, albo za bardzo chciał.
Player1, 30.05.2010 17:54[!]
Te 0,5 s ROS w stosunku do KUB pozwoliło chyba utrzymać pozycję. Takie odniosłem wrażenie podglądając LT.
Gibonlak, 30.05.2010 18:50[!]
Mam wrażenie, że Kub nie chciał ryzykować wyprzedania, było czego, wyprzedzania często kończyły się wypadkiem.
majkel, 30.05.2010 22:38[!]
a ja myślę, że był wystarczająco szybki, aby dojechać do Rosberga, ale zbyt wolny, aby go wyprzedzić - zresztą z wypowiedzi po wyścigu wynikało, że chcieli to zrobić w boksach - no, ale Mercedesy były tam szybciutkie...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca