|
|
|
|
|
|
United States Grand Prix 2013 | 17 listopada |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:35,657 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2012 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:39,347 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2012 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 193,114 km/h - Lewis Hamilton (McLaren), 2012 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Zmiana 1 | Zmiana 2 | Suma wizyt w boksach | | |
|
1. | Vettel | Pu | Tn (27) | | 1 | | |
2. | Grosjean | Pu | Tn (29) | | 1 | | |
3. | Webber | Pu | Tn (28) | | 1 | | |
4. | Hamilton | Pu | Tn (25) | | 1 | | |
5. | Alonso | Pu | Tn (26) | | 1 | | |
6. | Hülkenberg | Pu | Tn (27) | | 1 | | |
7. | Perez | Pu | Tn (22) | | 1 | | |
8. | Bottas | Pu | Tn (23) | | 1 | | |
9. | Rosberg | Pn | Tn (22) | | 1 | | |
10. | Button | Pn | Tn (20) | | 1 | | |
11. | Ricciardo | Pn | Tn (22) | | 1 | | |
12. | Massa | Pn | Tn (21) | Pu (38) | 2 | | |
13. | Gutierrez | Pu | Tn (1) | Pu (36) | 2 | | |
14. | Kovalainen | Pu | Tn (17) | Pu (31) | 2 | | |
15. | di Resta | Pu | Tn (22) | Pu (49) | 2 | | |
16. | Vergne | Tn | Pn (27) | | 1 | | |
17. | Maldonado | Pn | Tn (8) | | 1 | | |
18. | Bianchi | Pn | Tn (21) | | 1 | | |
19. | van der Garde | Pn | Tn (21) | | 1 | | |
20. | Pic | Pn | Tn (20) | DT (50) | 2 | | |
21. | Chilton | Pn | DT (5) | Tn (26) | 2 | | |
|
Niesklasyfikowany | |
| Sutil | Pn | | | 0 | | |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
T = Twarda mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
DT = Kara przejazdu przez boksy
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Zmiany temperatury podczas weekendu były dość znaczne i przez to kierowcy przy każdym wyjeździe na tor mieli do czynienia z innymi warunkami. Przy tak dużym rozrzucie w temperaturze nawierzchni przydatne byłoby zastosowanie więcej niż dwóch rodzajów mieszanki narzuconych przez regulamin, ale w tak wyjątkowych warunkach nie mieliśmy wyjścia! Przed wyścigiem zespoły nie miały zatem odpowiednich danych na temat zużycia i degradacji opon, ale mimo tego większość zawodników pojechała na jeden postój – zgodnie z naszymi przewidywaniami. Pomocna była neutralizacja na początku zawodów, po której wyścig upłynął pod znakiem mniejszej liczby zmiennych niż miało to miejsce w niedawnych, zdominowanych przez taktykę Grand Prix”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|