|
|
|
|
|
|
Grosser Preis Santander von Deutschland 2014 | 20 lipca |
|
|
|
Hockenheimring | |
|
Długość toru: 4,574 km Liczba okrążeń: 67 Pełny dystans: 306,458 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:13,306 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:13,780 - Kimi Raikkonen (McLaren), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 215,852 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Suma | |
|
1. | Rosberg | SMu | Mn (15) | Mn (41) | | 2 | |
2. | Bottas | SMn | Mn (15) | Mu (40) | | 2 | |
3. | Hamilton | Mn | Mn (26) | SMn (42) | SMn (50) | 3 | |
4. | Vettel | SMu | Mn (14) | SMu (34) | Mu (45) | 3 | |
5. | Alonso | SMu | Mn (12) | Mn (33) | SMu (55) | 3 | |
6. | Ricciardo | SMu | Mu (13) | SMu (35) | Mn (46) | 3 | |
7. | Hülkenberg | SMu | Mn (14) | Mn (39) | | 2 | |
8. | Button | SMn | Mn (13) | Mn (31) | SMu (61) | 3 | |
9. | Magnussen | SMu | Mn (1) | Mn (29) | SMu (53) | 3 | |
10. | Perez | SMu | Mn (14) | Mn (34) | SMu (52) | 3 | |
11. | Räikkönen | Mn | SMn (20) | Mu (34) | SMu (53) | 3 | |
12. | Maldonado | SMn | SMn (18) | Mn (38) | | 2 | |
13. | Vergne | SMn | Mn (13) | SMn (37) | Mn (49) | 3 | |
14. | Gutierrez | SMu | SMn (14) | Mn (31) | Mn (50) | 3 | |
15. | Bianchi | SMn | Mn (20) | SMn (45) | | 2 | |
16. | Kobayashi | SMn | Mn (15) | Mn (32) | SMn (48) | 3 | |
17. | Chilton | SMn | Mn (16) | Mn (32) | SMn (47) | 3 | |
18. | Ericsson | SMn | S&G (3) | Mn (18) | SMn (41) | 3 | |
|
Niesklasyfikowani | |
| Sutil | SMn | Mn (16) | Mn (32) | Mu (47) | 3 | |
| Kwiat | SMn | Mn (9) | Mn (32) | | 2 | |
| Grosjean | Mn | SMn (24) | | | 1 | |
| Massa | SMu | | | | 0 | |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
SM = Supermiękka mieszanka
M = Miękka mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
S&G = Kara 10-sekundowego postoju w boksie
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Warunki były o wiele chłodniejsze niż dotychczas, zatem jeśli chodzi o zachowanie ogumienia, zespoły operowały w nowych dla siebie warunkach. Byliśmy świadkami wyrównanej rywalizacji – czasami bardzo zaciętej – i miało to także wpływ na zużycie opon i degradację. Zgodnie z przewidywaniami, stosowano strategię dwóch lub trzech pit stopów. Dwaj kierowcy z pierwszej trójki – w tym zwycięzca – zjechali tylko po dwa razy. Hamilton co prawda zatrzymał się o jeden raz więcej niż jego bezpośredni rywale, ale dzięki strategii liczył się w walce mimo startu z końca stawki. Nasz wybór miękkiej i supermiękkiej mieszanki zapewnił dużo akcji oraz wiele emocjonujących pojedynków od startu do mety – chociaż kierowcy stosowali bardzo zróżnicowane strategie”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|