|
|
|
|
|
|
Grande Premio do Brasil 1992 | 5 kwietnia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:16,392 - Ayrton Senna (McLaren), 1991 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:19,899 - Gerhard Berger (McLaren), 1990 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 189,252 km/h - Alain Prost (Ferrari), 1990 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 5 | Nigel Mansell | | Williams FW14B | | 1:15,703 | 205,672 |
2. | 6 | Riccardo Patrese | | Williams FW14B | | 1:16,894 | 202,487 |
3. | 1 | Ayrton Senna | | McLaren MP4/7A | | 1:17,902 | 199,866 |
4. | 2 | Gerhard Berger | | McLaren MP4/7A | | 1:18,416 | 198,556 |
5. | 19 | Michael Schumacher | | Benetton B191B | | 1:18,541 | 198,240 |
6. | 27 | Jean Alesi | | Ferrari F92A | | 1:18,647 | 197,973 |
7. | 20 | Martin Brundle | | Benetton B191B | | 1:18,711 | 197,812 |
8. | 22 | Pierluigi Martini | | Dallara BMS192 | | 1:18,953 | 197,206 |
9. | 16 | Karl Wendlinger | | March CG911 | | 1:19,007 | 197,071 |
10. | 25 | Thierry Boutsen | | Ligier JS37 | | 1:19,038 | 196,994 |
11. | 28 | Ivan Capelli | | Ferrari F92A | | 1:19,300 | 196,343 |
12. | 32 | Stefano Modena | | Jordan 192 | | 1:19,314 | 196,308 |
13. | 4 | Andrea de Cesaris | | Tyrrell 020B | | 1:19,343 | 196,237 |
14. | 9 | Michele Alboreto | | Footwork FA13 | | 1:19,533 | 195,768 |
15. | 26 | Erik Comas | | Ligier JS37 | | 1:19,537 | 195,758 |
16. | 21 | J.J. Lehto | | Dallara BMS192 | | 1:19,834 | 195,030 |
17. | 3 | Olivier Grouillard | | Tyrrell 020B | | 1:19,849 | 194,993 |
18. | 29 | Bertrand Gachot | | Venturi LC92 | | 1:19,927 | 194,803 |
19. | 15 | Gabriele Tarquini | | Fondmetal GR01 | | 1:19,993 | 194,642 |
20. | 23 | Christian Fittipaldi | | Minardi M191B | | 1:20,133 | 194,302 |
21. | 33 | Mauricio Gugelmin | | Jordan 192 | | 1:20,266 | 193,980 |
22. | 10 | Aguri Suzuki | | Footwork FA13 | | 1:20,435 | 193,572 |
23. | 24 | Gianni Morbidelli | | Minardi M191B | | 1:20,445 | 193,548 |
24. | 11 | Mika Hakkinen | | Lotus 102D | | 1:20,577 | 193,231 |
25. | 30 | Ukyo Katayama | | Venturi LC92 | | 1:20,648 | 193,061 |
26. | 12 | Johnny Herbert | | Lotus 102D | | 1:20,650 | 193,056 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 14 | Andrea Chiesa | | Fondmetal GR01 | | 1:20,809 | 192,677 |
| 17 | Paul Belmondo | | March CG911 | | 1:20,886 | 192,493 |
| 7 | Eric van de Poele | | Brabham BT60B | | 1:21,770 | 190,412 |
| 8 | Giovanna Amati | | Brabham BT60B | | 1:26,645 | 179,699 |
|
Nie przedkwalifikowali się | |
| 34 | Roberto Moreno | | Andrea Moda S921 | | 1:38,569 | 157,960 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:21,002 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|