|
|
|
|
|
|
Gran Premio Tio Pepe de Espana 1988 | 2 pa?dziernika |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:21,605 - Ayrton Senna (Lotus), 1986 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:26,986 - Gerhard Berger (Ferrari), 1987 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 167,486 km/h - Ayrton Senna (Lotus), 1986 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 12 | Ayrton Senna | | McLaren MP4/4 | | 1:24,067 | 180,627 |
2. | 11 | Alain Prost | | McLaren MP4/4 | | 1:24,134 | 180,484 |
3. | 5 | Nigel Mansell | | Williams FW12 | | 1:24,269 | 180,194 |
4. | 20 | Thierry Boutsen | | Benetton B188 | | 1:24,904 | 178,847 |
5. | 19 | Alessandro Nannini | | Benetton B188 | | 1:25,032 | 178,577 |
6. | 16 | Ivan Capelli | | March 881 | | 1:25,115 | 178,403 |
7. | 6 | Riccardo Patrese | | Williams FW12 | | 1:25,217 | 178,190 |
8. | 28 | Gerhard Berger | | Ferrari F1-87/88C | | 1:25,466 | 177,671 |
9. | 1 | Nelson Piquet | | Lotus 100T | | 1:25,648 | 177,293 |
10. | 27 | Michele Alboreto | | Ferrari F1-87/88C | | 1:26,447 | 175,654 |
11. | 15 | Mauricio Gugelmin | | March 881 | | 1:26,578 | 175,389 |
12. | 30 | Philippe Alliot | | Lola LC88 | | 1:26,832 | 174,876 |
13. | 14 | Philippe Streiff | | AGS JH23 | | 1:26,971 | 174,596 |
14. | 21 | Nicola Larini | | Osella FA1L | | 1:27,012 | 174,514 |
15. | 2 | Satoru Nakajima | | Lotus 100T | | 1:27,171 | 174,196 |
16. | 29 | Yannick Dalmas | | Lola LC88 | | 1:27,187 | 174,164 |
17. | 17 | Derek Warwick | | Arrows A10B | | 1:27,240 | 174,058 |
18. | 36 | Alex Caffi | | Dallara BMS188 | | 1:27,350 | 173,839 |
19. | 25 | Rene Arnoux | | Ligier JS31 | | 1:27,351 | 173,837 |
20. | 23 | Pierluigi Martini | | Minardi M188 | | 1:27,407 | 173,725 |
21. | 26 | Stefan Johansson | | Ligier JS31 | | 1:27,474 | 173,592 |
22. | 3 | Jonathan Palmer | | Tyrrell 017 | | 1:27,548 | 173,445 |
23. | 22 | Andrea de Cesaris | | Rial ARC1 | | 1:27,798 | 172,952 |
24. | 24 | Luis Perez-Sala | | Minardi M188 | | 1:27,833 | 172,883 |
25. | 18 | Eddie Cheever | | Arrows A10B | | 1:27,859 | 172,831 |
26. | 33 | Stefano Modena | | EuroBrun ER188 | | 1:27,977 | 172,600 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 10 | Bernd Schneider | | Zakspeed 881B | | 1:28,194 | 172,175 |
| 32 | Oscar Larrauri | | EuroBrun ER188 | | 1:28,664 | 171,262 |
| 4 | Julian Bailey | | Tyrrell 017 | | 1:29,066 | 170,489 |
| 9 | Piercarlo Ghinzani | | Zakspeed 881B | | 1:29,503 | 169,657 |
|
Nie przedkwalifikowali się | |
| 31 | Gabriele Tarquini | | Coloni FC188B | | 1:30,459 | 167,864 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:29,952 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|