|
|
|
|
|
|
Gran Premio de Mexico 1988 | 29 maja |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:16,990 - Ayrton Senna (Lotus), 1986 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:19,132 - Nelson Piquet (Williams), 1987 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 193,411 km/h - Nigel Mansell (Williams), 1987 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 12 | Ayrton Senna | | McLaren MP4/4 | | 1:17,468 | 205,447 |
2. | 11 | Alain Prost | | McLaren MP4/4 | | 1:18,097 | 203,793 |
3. | 28 | Gerhard Berger | | Ferrari F1-87/88C | | 1:18,120 | 203,733 |
4. | 1 | Nelson Piquet | | Lotus 100T | | 1:18,946 | 201,601 |
5. | 27 | Michele Alboreto | | Ferrari F1-87/88C | | 1:19,626 | 199,879 |
6. | 2 | Satoru Nakajima | | Lotus 100T | | 1:20,275 | 198,263 |
7. | 18 | Eddie Cheever | | Arrows A10B | | 1:20,451 | 197,830 |
8. | 19 | Alessandro Nannini | | Benetton B188 | | 1:20,740 | 197,122 |
9. | 17 | Derek Warwick | | Arrows A10B | | 1:20,775 | 197,036 |
10. | 16 | Ivan Capelli | | March 881 | | 1:21,952 | 194,206 |
11. | 20 | Thierry Boutsen | | Benetton B188 | | 1:22,029 | 194,024 |
12. | 22 | Andrea de Cesaris | | Rial ARC1 | | 1:22,245 | 193,514 |
13. | 30 | Philippe Alliot | | Lola LC88 | | 1:22,348 | 193,272 |
14. | 5 | Nigel Mansell | | Williams FW12 | | 1:22,363 | 193,237 |
15. | 10 | Bernd Schneider | | Zakspeed 881 | | 1:22,642 | 192,585 |
16. | 15 | Mauricio Gugelmin | | March 881 | | 1:22,801 | 192,215 |
17. | 6 | Riccardo Patrese | | Williams FW12 | | 1:22,972 | 191,819 |
18. | 9 | Piercarlo Ghinzani | | Zakspeed 881 | | 1:23,078 | 191,574 |
19. | 14 | Philippe Streiff | | AGS JH23 | | 1:23,191 | 191,314 |
20. | 25 | Rene Arnoux | | Ligier JS31 | | 1:23,287 | 191,093 |
21. | 31 | Gabriele Tarquini | | Coloni FC188 | | 1:23,603 | 190,371 |
22. | 29 | Yannick Dalmas | | Lola LC88 | | 1:23,606 | 190,364 |
23. | 36 | Alex Caffi | | Dallara BMS188 | | 1:23,716 | 190,114 |
24. | 26 | Stefan Johansson | | Ligier JS31 | | 1:23,721 | 190,103 |
25. | 24 | Luis Perez-Sala | | Minardi M188 | | 1:23,857 | 189,795 |
26. | 32 | Oscar Larrauri | | EuroBrun ER188 | | 1:24,032 | 189,399 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 3 | Jonathan Palmer | | Tyrrell 017 | | 1:24,390 | 188,596 |
| 21 | Nicola Larini | | Osella FA1L | | 1:24,405 | 188,562 |
| 4 | Julian Bailey | | Tyrrell 017 | | 1:25,231 | 186,735 |
| 23 | Adrian Campos | | Minardi M188 | | 1:26,058 | 184,940 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:22,891 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|