|
|
|
|
|
|
Grand Prix de l'Automobile Club de France 1951 | 1 lipca |
|
|
|
Reims-Gueux | |
|
Długość toru: 7,816 km Liczba okrążeń: 77 Pełny dystans: 601,832 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 2:30,600 - Juan Manuel Fangio (Alfa Romeo), 1950 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 2:35,600 - Juan Manuel Fangio (Alfa Romeo), 1950 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 168,707 km/h - Juan Manuel Fangio (Alfa Romeo), 1950 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 8 | Juan Manuel Fangio | Alfa Romeo 159B | | 2:27,800 | - | - | 190,376 | 32 |
2. | 42 | Louis Chiron | Talbot-Lago T26C | | 2:46,400 | 18,600 | 18,600 | 169,096 | 18 |
3. | 40 | Louis Rosier | Talbot-Lago T26C-DA | | 2:48,000 | 20,200 | 1,600 | 167,486 | 34 |
4. | 38 | Philippe Etancelin | Talbot-Lago T26C-DA | | 2:49,100 | 21,300 | 1,100 | 166,396 | 35 |
5. | 46 | Yves Giraud-Cabantous | Talbot-Lago T26C | | 2:49,700 | 21,900 | 0,600 | 165,808 | 24 |
6. | 44 | Eugene Chaboud | Talbot-Lago T26C-GS | | 2:50,200 | 22,400 | 0,500 | 165,321 | 40 |
7. | 28 | Johnny Claes | Talbot-Lago T26C-DA | | 2:50,500 | 22,700 | 0,300 | 165,030 | 36 |
8. | 48 | Guy Mairesse | Talbot-Lago T26C | | 2:57,500 | 29,700 | 7,000 | 158,522 | 10 |
| |
107% najlepszego czasu: 2:38,146 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|