|
|
|
|
|
|
Grosser Preis von Deutschland 1951 | 29 lipca |
|
|
|
Nürburgring | |
|
Długość toru: 22,810 km Liczba okrążeń: 20 Pełny dystans: 456,200 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: - |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: - |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: - |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 75 | Juan Manuel Fangio | Alfa Romeo 159B | | 9:55,800 | - | - | 137,825 | 12 |
2. | 87 | Yves Giraud-Cabantous | Talbot-Lago T26C | | 10:43,900 | 48,100 | 48,100 | 127,529 | 7 |
3. | 84 | Louis Rosier | Talbot-Lago T26C-DA | | 10:44,500 | 48,700 | 0,600 | 127,410 | 10 |
4. | 86 | Philippe Etancelin | Talbot-Lago T26C-DA | | 10:58,700 | 62,900 | 14,200 | 124,664 | 3 |
5. | 94 | Johnny Claes | Talbot-Lago T26C-DA | | 11:18,400 | 82,600 | 19,700 | 121,044 | 12 |
6. | 93 | Jacques Swaters | Talbot-Lago T26C | | 11:21,300 | 85,500 | 2,900 | 120,528 | 6 |
7. | 90 | Pierre Levegh | Talbot-Lago T26C | | 11:24,700 | 88,900 | 3,400 | 119,930 | 8 |
8. | 88 | Duncan Hamilton | Talbot-Lago T26C | | 11:29,700 | 93,900 | 5,000 | 119,060 | 6 |
9. | 85 | Louis Chiron | Talbot-Lago T26C | | 11:56,600 | 120,800 | 26,900 | 114,591 | 1 |
| |
107% najlepszego czasu: 10:37,506 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|