|
|
|
|
|
|
Grand Prix de Belgique 1955 | 5 czerwca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 4:22,100 - Juan Manuel Fangio (Maserati), 1954 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 4:22,100 - Juan Manuel Fangio (Alfa Romeo), 1951 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 185,173 km/h - Juan Manuel Fangio (Maserati), 1954 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 30 | Eugenio Castellotti | | Lancia D50 | | 4:18,100 | 196,947 |
2. | 10 | Juan Manuel Fangio | | Mercedes W196 R | | 4:18,600 | 196,566 |
3. | 14 | Stirling Moss | | Mercedes W196 R | | 4:19,200 | 196,111 |
4. | 2 | Nino Farina | | Ferrari 555 | | 4:20,900 | 194,833 |
5. | 20 | Jean Behra | | Maserati 250F | | 4:23,600 | 192,838 |
6. | 12 | Karl Kling | | Mercedes W196 R | | 4:24,000 | 192,545 |
7. | 22 | Luigi Musso | | Maserati 250F | | 4:26,400 | 190,811 |
8. | 6 | Paul Frere | | Ferrari 555 | | 4:29,700 | 188,476 |
9. | 40 | Mike Hawthorn | | Vanwall 55 | | 4:33,000 | 186,198 |
10. | 4 | Maurice Trintignant | | Ferrari 555 | | 4:33,200 | 186,061 |
11. | 26 | Cesare Perdisa | | Maserati 250F | | 4:50,900 | 174,740 |
12. | 28 | Louis Rosier | | Maserati 250F | | 4:55,400 | 172,079 |
13. | 24 | Roberto Mieres | | Maserati 250F | | 5:09,000 | 164,505 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 4:36,167 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|