|
|
|
|
|
|
Gran Premio de la Republica Argentina 1956 | 22 stycznia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:43,100 - Jose Froilan Gonzalez (Ferrari), 1955 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:48,200 - Jose Froilan Gonzalez (Ferrari), 1954 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 125,736 km/h - Alberto Ascari (Ferrari), 1953 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 30 | Juan Manuel Fangio | | Ferrari D50 | | 1:42,500 | 137,397 |
2. | 32 | Eugenio Castellotti | | Ferrari D50 | | 1:44,700 | 134,510 |
3. | 34 | Luigi Musso | | Ferrari D50 | | 1:44,700 | 134,510 |
4. | 4 | Jean Behra | | Maserati 250F | | 1:45,100 | 133,998 |
5. | 12 | Jose Froilan Gonzalez | | Maserati 250F | | 1:44,203 | 135,152 |
6. | 6 | Carlos Menditeguy | | Maserati 250F | | 1:45,600 | 133,364 |
7. | 2 | Stirling Moss | | Maserati 250F | | 1:45,900 | 132,986 |
8. | 14 | Mike Hawthorn | | Maserati 250F | | 1:47,400 | 131,128 |
9. | 36 | Peter Collins | | Ferrari 555 | | 1:47,700 | 130,763 |
10. | 38 | Olivier Gendebien | | Ferrari 555/D50 | | 1:50,400 | 127,565 |
11. | 10 | Chico Landi | | Maserati 250F | | 1:52,100 | 125,631 |
12. | 8 | Luigi Piotti | | Maserati 250F | | 1:57,900 | 119,450 |
13. | 16 | Alberto Uria | | Maserati A6GCM/250F | | - | - |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:49,675 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|