|
|
|
|
|
|
Grosser Preis von Deutschland 1972 | 30 lipca |
|
|
|
Nürburgring | |
|
Długość toru: 22,835 km Liczba okrążeń: 14 Pełny dystans: 319,690 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 7:19,000 - Jackie Stewart (Tyrrell), 1971 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 7:20,100 - Francois Cevert (Tyrrell), 1971 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 184,191 km/h - Jackie Stewart (Tyrrell), 1971 |
| |
|
| | | | | P. | Z. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
|
1. | = | 4 | Jacky Ickx | Ferrari 312B2 | | 14 | 1h42m12,300 | - |
2. | 5 | 9 | Clay Regazzoni | Ferrari 312B2 | | 14 | +0:48,300 | - |
3. | 1 | 10 | Ronnie Peterson | March 721G | | 14 | +1:06,700 | - |
4. | 14 | 17 | Howden Ganley | BRM P160C | | 14 | +2:20,200 | - |
5. | 14 | 5 | Brian Redman | McLaren M19A | | 14 | +2:35,700 | - |
6. | 9 | 11 | Graham Hill | Brabham BT37 | | 14 | +2:39,600 | - |
7. | 14 | 26 | Wilson Fittipaldi | Brabham BT34 | | 14 | +3:00,100 | - |
8. | 19 | 28 | Mike Beuttler | March 721G | | 14 | +5:10,700 | - |
9. | 4 | 6 | Jean-Pierre Beltoise | BRM P160C | | 14 | +-102:-12,300 | - |
10. | 5 | 7 | Francois Cevert | Tyrrell 002 | | 14 | +5:43,700 | - |
11. | 9 | 1 | Jackie Stewart | Tyrrell 003 | | 13 | kolizja z Regazzonim | - |
12. | 10 | 19 | Arturo Merzario | Ferrari 312B2 | | 13 | 1 okr. | - |
13. | 7 | 16 | Andrea de Adamich | Surtees TS9B | | 13 | 1 okr. | - |
14. | 2 | 15 | Tim Schenken | Surtees TS9B | | 13 | 1 okr. | - |
15. | 7 | 8 | Chris Amon | Matra MS120D | | 13 | 1 okr. | - |
|
Niesklasyfikowani | |
| | 21 | Carlos Pace | March 711 | | 11 | niesklasyfikowany | - |
| | 2 | Emerson Fittipaldi | Lotus 72D | | 10 | skrzynia biegów | - |
| | 20 | Henri Pescarolo | March 721 | | 10 | wypadek | - |
| | 14 | Mike Hailwood | Surtees TS9B | | 8 | zawieszenie | - |
| | 3 | Denny Hulme | McLaren M19C | | 8 | silnik | - |
| | 12 | Carlos Reutemann | Brabham BT37 | | 6 | dyferencjał | - |
| | 22 | Rolf Stommelen | Eifelland March 721 | | 6 | elektryka | - |
| | 25 | Dave Walker | Lotus 72D | | 6 | wyciek oleju | - |
| | 27 | Derek Bell | Tecno PA123 | | 4 | silnik | - |
| | 29 | Dave Charlton | Lotus 72D | | 4 | kondycja fizyczna | - |
| | 23 | Niki Lauda | March 721G | | 4 | wyciek oleju | - |
| | 18 | Reine Wisell | BRM P160C | | 3 | silnik | - |
| |
Najszybsze okrążenie: Jacky Ickx (Ferrari 312B2) - 7:13,600 na 10 okr. Średnia prędkość zwycięzcy: 187,676 km/h | | black flagged when 5th |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|