|
|
|
|
|
|
Grande Premio de Portugal 1988 | 25 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:16,673 - Ayrton Senna (Lotus), 1986 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:19,282 - Gerhard Berger (Ferrari), 1987 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 188,224 km/h - Alain Prost (McLaren), 1987 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 11 | Alain Prost | | McLaren MP4/4 | | 1:17,411 | 202,297 |
2. | 12 | Ayrton Senna | | McLaren MP4/4 | | 1:17,869 | 201,107 |
3. | 16 | Ivan Capelli | | March 881 | | 1:18,812 | 198,701 |
4. | 28 | Gerhard Berger | | Ferrari F1-87/88C | | 1:18,903 | 198,472 |
5. | 15 | Mauricio Gugelmin | | March 881 | | 1:19,045 | 198,115 |
6. | 5 | Nigel Mansell | | Williams FW12 | | 1:19,131 | 197,900 |
7. | 27 | Michele Alboreto | | Ferrari F1-87/88C | | 1:19,372 | 197,299 |
8. | 1 | Nelson Piquet | | Lotus 100T | | 1:19,551 | 196,855 |
9. | 19 | Alessandro Nannini | | Benetton B188 | | 1:19,572 | 196,803 |
10. | 17 | Derek Warwick | | Arrows A10B | | 1:19,603 | 196,726 |
11. | 6 | Riccardo Patrese | | Williams FW12 | | 1:19,797 | 196,248 |
12. | 22 | Andrea de Cesaris | | Rial ARC1 | | 1:19,940 | 195,897 |
13. | 20 | Thierry Boutsen | | Benetton B188 | | 1:20,314 | 194,985 |
14. | 23 | Pierluigi Martini | | Minardi M188 | | 1:20,741 | 193,954 |
15. | 29 | Yannick Dalmas | | Lola LC88 | | 1:20,748 | 193,937 |
16. | 2 | Satoru Nakajima | | Lotus 100T | | 1:20,783 | 193,853 |
17. | 36 | Alex Caffi | | Dallara BMS188 | | 1:20,922 | 193,520 |
18. | 18 | Eddie Cheever | | Arrows A10B | | 1:20,965 | 193,417 |
19. | 24 | Luis Perez-Sala | | Minardi M188 | | 1:21,094 | 193,109 |
20. | 30 | Philippe Alliot | | Lola LC88 | | 1:21,096 | 193,104 |
21. | 14 | Philippe Streiff | | AGS JH23 | | 1:21,418 | 192,341 |
22. | 3 | Jonathan Palmer | | Tyrrell 017 | | 1:21,788 | 191,471 |
23. | 25 | Rene Arnoux | | Ligier JS31 | | 1:21,790 | 191,466 |
24. | 26 | Stefan Johansson | | Ligier JS31 | | 1:22,035 | 190,894 |
25. | 21 | Nicola Larini | | Osella FA1L | | 1:22,119 | 190,699 |
26. | 31 | Gabriele Tarquini | | Coloni FC188B | | 1:22,170 | 190,581 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 4 | Julian Bailey | | Tyrrell 017 | | 1:22,296 | 190,289 |
| 9 | Piercarlo Ghinzani | | Zakspeed 881B | | 1:22,549 | 189,706 |
| 33 | Stefano Modena | | EuroBrun ER188 | | 1:23,075 | 188,504 |
| 10 | Bernd Schneider | | Zakspeed 881B | | 1:23,300 | 187,995 |
|
Nie przedkwalifikowali się | |
| 32 | Oscar Larrauri | | EuroBrun ER188 | | 1:25,146 | 183,919 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:22,830 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|