|
|
|
|
|
|
Grosser Preis von Deutschland 1988 | 24 lipca |
|
|
|
Hockenheimring | |
|
Długość toru: 6,797 km Liczba okrążeń: 44 Pełny dystans: 299,068 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:42,013 - Keke Rosberg (McLaren), 1986 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:45,716 - Nigel Mansell (Williams), 1987 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 220,394 km/h - Nelson Piquet (Williams), 1987 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 12 | Ayrton Senna | | McLaren MP4/4 | | 1:44,596 | 233,940 |
2. | 11 | Alain Prost | | McLaren MP4/4 | | 1:44,873 | 233,322 |
3. | 28 | Gerhard Berger | | Ferrari F1-87/88C | | 1:46,115 | 230,591 |
4. | 27 | Michele Alboreto | | Ferrari F1-87/88C | | 1:47,154 | 228,355 |
5. | 1 | Nelson Piquet | | Lotus 100T | | 1:47,681 | 227,238 |
6. | 19 | Alessandro Nannini | | Benetton B188 | | 1:48,208 | 226,131 |
7. | 16 | Ivan Capelli | | March 881 | | 1:48,703 | 225,101 |
8. | 2 | Satoru Nakajima | | Lotus 100T | | 1:48,781 | 224,940 |
9. | 20 | Thierry Boutsen | | Benetton B188 | | 1:48,837 | 224,824 |
10. | 15 | Mauricio Gugelmin | | March 881 | | 1:49,511 | 223,441 |
11. | 5 | Nigel Mansell | | Williams FW12 | | 1:49,880 | 222,690 |
12. | 17 | Derek Warwick | | Arrows A10B | | 1:50,459 | 221,523 |
13. | 6 | Riccardo Patrese | | Williams FW12 | | 1:50,719 | 221,003 |
14. | 22 | Andrea de Cesaris | | Rial ARC1 | | 1:51,004 | 220,435 |
15. | 18 | Eddie Cheever | | Arrows A10B | | 1:51,171 | 220,104 |
16. | 14 | Philippe Streiff | | AGS JH23 | | 1:51,642 | 219,176 |
17. | 25 | Rene Arnoux | | Ligier JS31 | | 1:52,080 | 218,319 |
18. | 21 | Nicola Larini | | Osella FA1L | | 1:52,168 | 218,148 |
19. | 36 | Alex Caffi | | Dallara BMS188 | | 1:52,277 | 217,936 |
20. | 30 | Philippe Alliot | | Lola LC88 | | 1:52,293 | 217,905 |
21. | 29 | Yannick Dalmas | | Lola LC88 | | 1:52,436 | 217,628 |
22. | 10 | Bernd Schneider | | Zakspeed 881 | | 1:52,664 | 217,187 |
23. | 9 | Piercarlo Ghinzani | | Zakspeed 881 | | 1:52,674 | 217,168 |
24. | 3 | Jonathan Palmer | | Tyrrell 017 | | 1:52,908 | 216,718 |
25. | 33 | Stefano Modena | | EuroBrun ER188 | | 1:52,998 | 216,545 |
26. | 32 | Oscar Larrauri | | EuroBrun ER188 | | 1:53,043 | 216,459 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 24 | Luis Perez-Sala | | Minardi M188 | | 1:53,356 | 215,862 |
| 26 | Stefan Johansson | | Ligier JS31 | | 1:53,507 | 215,574 |
| 4 | Julian Bailey | | Tyrrell 017 | | 1:53,576 | 215,443 |
| 23 | Pierluigi Martini | | Minardi M188 | | 1:53,596 | 215,405 |
|
Nie przedkwalifikowali się | |
| 31 | Gabriele Tarquini | | Coloni FC188 | | 1:54,358 | 213,970 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:51,918 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|