|
|
|
|
|
|
Grande Premio de Portugal 1989 | 24 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:16,673 - Ayrton Senna (Lotus), 1986 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:19,282 - Gerhard Berger (Ferrari), 1987 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 188,224 km/h - Alain Prost (McLaren), 1987 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 28 | Gerhard Berger | Ferrari F1-89 | | 1:18,986 | - | - | 198,263 | 49 |
2. | 2 | Alain Prost | McLaren MP4/5 | | 1:19,385 | 0,399 | 0,399 | 197,266 | 48 |
3. | 1 | Ayrton Senna | McLaren MP4/5 | | 1:19,490 | 0,504 | 0,105 | 197,006 | 47 |
4. | 5 | Thierry Boutsen | Williams FW13 | | 1:19,575 | 0,589 | 0,085 | 196,795 | 38 |
5. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW13 | | 1:19,796 | 0,810 | 0,221 | 196,250 | 46 |
6. | 15 | Mauricio Gugelmin | March CG891 | | 1:20,571 | 1,585 | 0,775 | 194,363 | 69 |
7. | 30 | Philippe Alliot | Lola LC89 | | 1:20,697 | 1,711 | 0,126 | 194,059 | 33 |
8. | 19 | Alessandro Nannini | Benetton B189 | | 1:20,722 | 1,736 | 0,025 | 193,999 | 43 |
9. | 7 | Martin Brundle | Brabham BT58 | | 1:21,167 | 2,181 | 0,445 | 192,936 | 50 |
10. | 23 | Pierluigi Martini | Minardi M189 | | 1:21,170 | 2,184 | 0,003 | 192,928 | 34 |
11. | 36 | Stefan Johansson | Onyx ORE-1 | | 1:21,224 | 2,238 | 0,054 | 192,800 | 45 |
12. | 21 | Alex Caffi | Dallara BMS189 | | 1:21,300 | 2,314 | 0,076 | 192,620 | 33 |
13. | 8 | Stefano Modena | Brabham BT58 | | 1:21,451 | 2,465 | 0,151 | 192,263 | 64 |
14. | 3 | Jonathan Palmer | Tyrrell 018 | | 1:21,562 | 2,576 | 0,111 | 192,001 | 34 |
15. | 25 | Rene Arnoux | Ligier JS33 | | 1:21,603 | 2,617 | 0,041 | 191,905 | 63 |
16. | 29 | Michele Alboreto | Lola LC89 | | 1:21,756 | 2,770 | 0,153 | 191,546 | 56 |
17. | 12 | Satoru Nakajima | Lotus 101 | | 1:21,794 | 2,808 | 0,038 | 191,457 | 39 |
18. | 24 | Luis Perez-Sala | Minardi M189 | | 1:22,114 | 3,128 | 0,320 | 190,710 | 60 |
19. | 11 | Nelson Piquet | Lotus 101 | | 1:22,356 | 3,370 | 0,242 | 190,150 | 22 |
20. | 16 | Ivan Capelli | March CG891 | | 1:22,873 | 3,887 | 0,517 | 188,964 | 18 |
21. | 9 | Derek Warwick | Arrows A11 | | 1:22,926 | 3,940 | 0,053 | 188,843 | 27 |
22. | 22 | Andrea de Cesaris | Dallara BMS189 | | 1:23,592 | 4,606 | 0,666 | 187,339 | 4 |
23. | 10 | Eddie Cheever | Arrows A11 | | 1:23,732 | 4,746 | 0,140 | 187,025 | 7 |
24. | 20 | Emanuele Pirro | Benetton B189 | | 1:24,080 | 5,094 | 0,348 | 186,251 | 3 |
25. | 31 | Roberto Moreno | Coloni C3 | | 1:25,411 | 6,425 | 1,331 | 183,349 | 10 |
|
Zdyskwalifikowani | |
| 27 | Nigel Mansell | Ferrari F1-89 | | 1:19,047 | 0,061 | - | 198,110 | 44 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:24,515 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|