|
|
|
|
|
|
Gran Premio Tio Pepe de Espana 1989 | 1 pa?dziernika |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:21,605 - Ayrton Senna (Lotus), 1986 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:26,986 - Gerhard Berger (Ferrari), 1987 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 167,586 km/h - Alain Prost (McLaren), 1988 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 1 | Ayrton Senna | McLaren MP4/5 | | 1:25,779 | - | - | 177,022 | 55 |
2. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW12C | | 1:26,211 | 0,432 | 0,432 | 176,135 | 71 |
3. | 28 | Gerhard Berger | Ferrari F1-89 | | 1:26,213 | 0,434 | 0,002 | 176,131 | 53 |
4. | 30 | Philippe Alliot | Lola LC89 | | 1:26,272 | 0,493 | 0,059 | 176,011 | 32 |
5. | 11 | Nelson Piquet | Lotus 101 | | 1:26,476 | 0,697 | 0,204 | 175,596 | 70 |
6. | 10 | Eddie Cheever | Arrows A11 | | 1:26,650 | 0,871 | 0,174 | 175,243 | 56 |
7. | 2 | Alain Prost | McLaren MP4/5 | | 1:26,758 | 0,979 | 0,108 | 175,025 | 51 |
8. | 4 | Jean Alesi | Tyrrell 018 | | 1:26,807 | 1,028 | 0,049 | 174,926 | 38 |
9. | 9 | Derek Warwick | Arrows A11 | | 1:27,186 | 1,407 | 0,379 | 174,166 | 61 |
10. | 20 | Emanuele Pirro | Benetton B189 | | 1:27,272 | 1,493 | 0,086 | 173,994 | 44 |
11. | 19 | Alessandro Nannini | Benetton B189 | | 1:27,301 | 1,522 | 0,029 | 173,936 | 14 |
12. | 3 | Jonathan Palmer | Tyrrell 018 | | 1:27,540 | 1,761 | 0,239 | 173,461 | 57 |
13. | 7 | Martin Brundle | Brabham BT58 | | 1:27,870 | 2,091 | 0,330 | 172,810 | 41 |
14. | 22 | Andrea de Cesaris | Dallara BMS189 | | 1:28,016 | 2,237 | 0,146 | 172,523 | 56 |
15. | 15 | Mauricio Gugelmin | March CG891 | | 1:28,285 | 2,506 | 0,269 | 171,998 | 43 |
16. | 24 | Luis Perez-Sala | Minardi M189 | | 1:28,322 | 2,543 | 0,037 | 171,925 | 45 |
17. | 16 | Ivan Capelli | March CG891 | | 1:28,582 | 2,803 | 0,260 | 171,421 | 21 |
18. | 23 | Pierluigi Martini | Minardi M189 | | 1:29,000 | 3,221 | 0,418 | 170,616 | 3 |
19. | 21 | Alex Caffi | Dallara BMS189 | | 1:29,338 | 3,559 | 0,338 | 169,970 | 23 |
20. | 5 | Thierry Boutsen | Williams FW13 | | 1:29,457 | 3,678 | 0,119 | 169,744 | 39 |
21. | 26 | Olivier Grouillard | Ligier JS33 | | 1:29,611 | 3,832 | 0,154 | 169,452 | 11 |
22. | 8 | Stefano Modena | Brabham BT58 | | 1:30,142 | 4,363 | 0,531 | 168,454 | 11 |
23. | 37 | J.J. Lehto | Onyx ORE-1 | | 1:30,206 | 4,427 | 0,064 | 168,335 | 8 |
24. | 17 | Nicola Larini | Osella FA1M89 | | 1:30,578 | 4,799 | 0,372 | 167,643 | 5 |
25. | 18 | Piercarlo Ghinzani | Osella FA1M89 | | 1:31,570 | 5,791 | 0,992 | 165,827 | 15 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:31,784 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|