|
|
|
|
|
|
Foster's Australian Grand Prix 1989 | 5 listopada |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:17,267 - Gerhard Berger (Ferrari), 1987 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:20,416 - Gerhard Berger (Ferrari), 1987 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 164,631 km/h - Gerhard Berger (Ferrari), 1987 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 12 | Satoru Nakajima | Lotus 101 | | 1:38,480 | - | - | 138,180 | 64 |
2. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW13 | | 1:38,685 | 0,205 | 0,205 | 137,893 | 59 |
3. | 19 | Alessandro Nannini | Benetton B189 | | 1:40,336 | 1,856 | 1,651 | 135,624 | 59 |
4. | 5 | Thierry Boutsen | Williams FW13 | | 1:40,380 | 1,900 | 0,044 | 135,565 | 54 |
5. | 1 | Ayrton Senna | McLaren MP4/5 | | 1:41,159 | 2,679 | 0,779 | 134,521 | 6 |
6. | 27 | Nigel Mansell | Ferrari F1-89 | | 1:42,406 | 3,926 | 1,247 | 132,883 | 16 |
7. | 37 | J.J. Lehto | Onyx ORE-1 | | 1:42,509 | 4,029 | 0,103 | 132,749 | 26 |
8. | 20 | Emanuele Pirro | Benetton B189 | | 1:43,144 | 4,664 | 0,635 | 131,932 | 49 |
9. | 11 | Nelson Piquet | Lotus 101 | | 1:44,277 | 5,797 | 1,133 | 130,499 | 19 |
10. | 10 | Eddie Cheever | Arrows A11 | | 1:44,305 | 5,825 | 0,028 | 130,464 | 22 |
11. | 15 | Mauricio Gugelmin | March CG891 | | 1:44,734 | 6,254 | 0,429 | 129,929 | 62 |
12. | 4 | Jean Alesi | Tyrrell 018 | | 1:44,900 | 6,420 | 0,166 | 129,724 | 5 |
13. | 9 | Derek Warwick | Arrows A11 | | 1:45,700 | 7,220 | 0,800 | 128,742 | 6 |
14. | 23 | Pierluigi Martini | Minardi M189 | | 1:46,189 | 7,709 | 0,489 | 128,149 | 57 |
15. | 28 | Gerhard Berger | Ferrari F1-89 | | 1:46,911 | 8,431 | 0,722 | 127,283 | 6 |
16. | 26 | Olivier Grouillard | Ligier JS33 | | 1:46,973 | 8,493 | 0,062 | 127,210 | 19 |
17. | 21 | Alex Caffi | Dallara BMS189 | | 1:47,255 | 8,775 | 0,282 | 126,875 | 11 |
18. | 22 | Andrea de Cesaris | Dallara BMS189 | | 1:47,525 | 9,045 | 0,270 | 126,557 | 10 |
19. | 8 | Stefano Modena | Brabham BT58 | | 1:48,171 | 9,691 | 0,646 | 125,801 | 56 |
20. | 7 | Martin Brundle | Brabham BT58 | | 1:48,366 | 9,886 | 0,195 | 125,574 | 9 |
21. | 16 | Ivan Capelli | March CG891 | | 1:48,521 | 10,041 | 0,155 | 125,395 | 9 |
22. | 30 | Philippe Alliot | Lola LC89 | | 1:49,251 | 10,771 | 0,730 | 124,557 | 6 |
23. | 25 | Rene Arnoux | Ligier JS33 | | 1:50,375 | 11,895 | 1,124 | 123,289 | 3 |
24. | 18 | Piercarlo Ghinzani | Osella FA1M89 | | 1:51,975 | 13,495 | 1,600 | 121,527 | 16 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:45,374 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|