|
|
|
|
|
|
Gran Premio Kronenbourg di San Marino 1989 | 23 kwietnia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:25,050 - Ayrton Senna (Lotus), 1986 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:28,667 - Nelson Piquet (Williams), 1986 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 196,208 km/h - Alain Prost (McLaren), 1986 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 2 | Alain Prost | McLaren MP4/5 | | 1:26,795 | - | - | 209,044 | 45 |
2. | 1 | Ayrton Senna | McLaren MP4/5 | | 1:27,273 | 0,478 | 0,478 | 207,899 | 37 |
3. | 5 | Thierry Boutsen | Williams FW12C | | 1:29,571 | 2,776 | 2,298 | 202,566 | 45 |
4. | 27 | Nigel Mansell | Ferrari F1-89 | | 1:29,849 | 3,054 | 0,278 | 201,939 | 18 |
5. | 19 | Alessandro Nannini | Benetton B188 | | 1:29,868 | 3,073 | 0,019 | 201,896 | 49 |
6. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW12C | | 1:29,959 | 3,164 | 0,091 | 201,692 | 13 |
7. | 22 | Andrea de Cesaris | Dallara BMS189 | | 1:29,995 | 3,200 | 0,036 | 201,611 | 52 |
8. | 3 | Jonathan Palmer | Tyrrell 018 | | 1:30,164 | 3,369 | 0,169 | 201,233 | 49 |
9. | 40 | Gabriele Tarquini | AGS JH23B | | 1:30,364 | 3,569 | 0,200 | 200,788 | 53 |
10. | 21 | Alex Caffi | Dallara BMS189 | | 1:30,371 | 3,576 | 0,007 | 200,772 | 44 |
11. | 10 | Eddie Cheever | Arrows A11 | | 1:30,728 | 3,933 | 0,357 | 199,982 | 20 |
12. | 9 | Derek Warwick | Arrows A11 | | 1:30,749 | 3,954 | 0,021 | 199,936 | 36 |
13. | 11 | Nelson Piquet | Lotus 101 | | 1:30,771 | 3,976 | 0,022 | 199,888 | 28 |
14. | 20 | Johnny Herbert | Benetton B188 | | 1:31,020 | 4,225 | 0,249 | 199,341 | 50 |
15. | 17 | Nicola Larini | Osella FA1M89 | | 1:31,791 | 4,996 | 0,771 | 197,666 | 15 |
16. | 24 | Luis Perez-Sala | Minardi M188B | | 1:31,948 | 5,153 | 0,157 | 197,329 | 38 |
17. | 12 | Satoru Nakajima | Lotus 101 | | 1:31,970 | 5,175 | 0,022 | 197,282 | 43 |
18. | 15 | Mauricio Gugelmin | March 881 | | 1:32,038 | 5,243 | 0,068 | 197,136 | 16 |
19. | 7 | Martin Brundle | Brabham BT58 | | 1:32,189 | 5,394 | 0,151 | 196,813 | 27 |
20. | 8 | Stefano Modena | Brabham BT58 | | 1:32,618 | 5,823 | 0,429 | 195,901 | 18 |
21. | 28 | Gerhard Berger | Ferrari F1-89 | | 1:33,319 | 6,524 | 0,701 | 194,430 | 3 |
22. | 23 | Pierluigi Martini | Minardi M188B | | 1:34,525 | 7,730 | 1,206 | 191,949 | 5 |
23. | 16 | Ivan Capelli | March 881 | | 1:42,912 | 16,117 | 8,387 | 176,306 | 1 |
|
Zdyskwalifikowani | |
| 26 | Olivier Grouillard | Ligier JS33 | | 1:34,472 | 7,677 | - | 192,057 | 3 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:32,871 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|