|
|
|
|
|
|
Gran Premio Tio Pepe de Espana 1990 | 30 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:20,291 - Ayrton Senna (McLaren), 1989 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:25,779 - Ayrton Senna (McLaren), 1989 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 171,374 km/h - Ayrton Senna (McLaren), 1989 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW13B | | 1:24,513 | - | - | 179,674 | 53 |
2. | 20 | Nelson Piquet | Benetton B190 | | 1:25,095 | 0,582 | 0,582 | 178,445 | 44 |
3. | 1 | Alain Prost | Ferrari F1-90B | | 1:25,177 | 0,664 | 0,082 | 178,273 | 53 |
4. | 25 | Nicola Larini | Ligier JS33B | | 1:26,104 | 1,591 | 0,927 | 176,354 | 62 |
5. | 28 | Gerhard Berger | McLaren MP4/5B | | 1:26,250 | 1,737 | 0,146 | 176,056 | 49 |
6. | 11 | Derek Warwick | Lotus 102 | | 1:26,252 | 1,739 | 0,002 | 176,052 | 59 |
7. | 19 | Alessandro Nannini | Benetton B190 | | 1:26,599 | 2,086 | 0,347 | 175,346 | 48 |
8. | 15 | Mauricio Gugelmin | Leyton House CG901 | | 1:26,773 | 2,260 | 0,174 | 174,995 | 37 |
9. | 2 | Nigel Mansell | Ferrari F1-90B | | 1:26,957 | 2,444 | 0,184 | 174,624 | 23 |
10. | 30 | Aguri Suzuki | Lola 90 | | 1:27,158 | 2,645 | 0,201 | 174,222 | 36 |
11. | 5 | Thierry Boutsen | Williams FW13B | | 1:27,206 | 2,693 | 0,048 | 174,126 | 41 |
12. | 27 | Ayrton Senna | McLaren MP4/5B | | 1:27,430 | 2,917 | 0,224 | 173,680 | 28 |
13. | 18 | Yannick Dalmas | AGS JH25 | | 1:27,710 | 3,197 | 0,280 | 173,125 | 45 |
14. | 23 | Pierluigi Martini | Minardi M190 | | 1:28,314 | 3,801 | 0,604 | 171,941 | 26 |
15. | 16 | Ivan Capelli | Leyton House CG901 | | 1:28,436 | 3,923 | 0,122 | 171,704 | 30 |
16. | 22 | Andrea de Cesaris | Dallara BMS190 | | 1:28,471 | 3,958 | 0,035 | 171,636 | 29 |
17. | 9 | Michele Alboreto | Arrows A11B | | 1:28,712 | 4,199 | 0,241 | 171,170 | 65 |
18. | 29 | Eric Bernard | Lola 90 | | 1:29,296 | 4,783 | 0,584 | 170,050 | 8 |
19. | 26 | Philippe Alliot | Ligier JS33B | | 1:29,329 | 4,816 | 0,033 | 169,987 | 6 |
20. | 14 | Olivier Grouillard | Osella FA1ME | | 1:29,692 | 5,179 | 0,363 | 169,299 | 30 |
21. | 3 | Satoru Nakajima | Tyrrell 019 | | 1:30,347 | 5,834 | 0,655 | 168,072 | 5 |
22. | 17 | Gabriele Tarquini | AGS JH25 | | 1:31,062 | 6,549 | 0,715 | 166,752 | 4 |
23. | 8 | Stefano Modena | Brabham BT59 | | 1:31,467 | 6,954 | 0,405 | 166,014 | 4 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:30,429 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|