|
|
|
|
|
|
Gran Premio di San Marino 1990 | 13 maja |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:25,050 - Ayrton Senna (Lotus), 1986 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:26,795 - Alain Prost (McLaren), 1989 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 201,939 km/h - Ayrton Senna (McLaren), 1989 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 19 | Alessandro Nannini | Benetton B190 | | 1:27,156 | - | - | 208,178 | 60 |
2. | 1 | Alain Prost | Ferrari F1-90 | | 1:27,164 | 0,008 | 0,008 | 208,159 | 56 |
3. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW13B | | 1:27,475 | 0,319 | 0,311 | 207,419 | 42 |
4. | 2 | Nigel Mansell | Ferrari F1-90 | | 1:27,626 | 0,470 | 0,151 | 207,062 | 38 |
5. | 28 | Gerhard Berger | McLaren MP4/5B | | 1:27,636 | 0,480 | 0,010 | 207,038 | 48 |
6. | 20 | Nelson Piquet | Benetton B190 | | 1:28,558 | 1,402 | 0,922 | 204,883 | 37 |
7. | 5 | Thierry Boutsen | Williams FW13B | | 1:28,840 | 1,684 | 0,282 | 204,232 | 14 |
8. | 4 | Jean Alesi | Tyrrell 019 | | 1:29,144 | 1,988 | 0,304 | 203,536 | 46 |
9. | 12 | Martin Donnelly | Lotus 102 | | 1:29,527 | 2,371 | 0,383 | 202,665 | 58 |
10. | 29 | Eric Bernard | Lola 90 | | 1:29,731 | 2,575 | 0,204 | 202,204 | 34 |
11. | 26 | Philippe Alliot | Ligier JS33B | | 1:29,813 | 2,657 | 0,082 | 202,020 | 44 |
12. | 11 | Derek Warwick | Lotus 102 | | 1:29,829 | 2,673 | 0,016 | 201,984 | 56 |
13. | 25 | Nicola Larini | Ligier JS33B | | 1:30,461 | 3,305 | 0,632 | 200,573 | 55 |
14. | 27 | Ayrton Senna | McLaren MP4/5B | | 1:30,615 | 3,459 | 0,154 | 200,232 | 3 |
15. | 24 | Paolo Barilla | Minardi M190 | | 1:30,848 | 3,692 | 0,233 | 199,718 | 55 |
16. | 30 | Aguri Suzuki | Lola 90 | | 1:31,136 | 3,980 | 0,288 | 199,087 | 14 |
17. | 36 | J.J. Lehto | Onyx ORE-2 | | 1:31,374 | 4,218 | 0,238 | 198,569 | 35 |
18. | 8 | Stefano Modena | Brabham BT59 | | 1:31,661 | 4,505 | 0,287 | 197,947 | 21 |
19. | 35 | Gregor Foitek | Onyx ORE-2 | | 1:31,964 | 4,808 | 0,303 | 197,295 | 34 |
20. | 14 | Olivier Grouillard | Osella FA1ME | | 1:32,011 | 4,855 | 0,047 | 197,194 | 52 |
21. | 22 | Andrea de Cesaris | Dallara BMS190 | | 1:32,125 | 4,969 | 0,114 | 196,950 | 21 |
22. | 15 | Mauricio Gugelmin | Leyton House CG901 | | 1:32,547 | 5,391 | 0,422 | 196,052 | 9 |
23. | 21 | Emanuele Pirro | Dallara BMS190 | | 1:34,266 | 7,110 | 1,719 | 192,477 | 2 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:33,257 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|