|
|
|
|
|
|
Grosser Mobil 1 Preis von Deutschland 1990 | 29 lipca |
|
|
|
Hockenheimring | |
|
Długość toru: 6,802 km Liczba okrążeń: 45 Pełny dystans: 306,090 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: - |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: - |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: - |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 5 | Thierry Boutsen | Williams FW13B | | 1:45,602 | - | - | 231,882 | 31 |
2. | 27 | Ayrton Senna | McLaren MP4/5B | | 1:45,711 | 0,109 | 0,109 | 231,643 | 36 |
3. | 28 | Gerhard Berger | McLaren MP4/5B | | 1:46,098 | 0,496 | 0,387 | 230,798 | 33 |
4. | 19 | Alessandro Nannini | Benetton B190 | | 1:46,146 | 0,544 | 0,048 | 230,694 | 27 |
5. | 1 | Alain Prost | Ferrari F1-90B | | 1:46,839 | 1,237 | 0,693 | 229,197 | 27 |
6. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW13B | | 1:46,891 | 1,289 | 0,052 | 229,086 | 27 |
7. | 20 | Nelson Piquet | Benetton B190 | | 1:46,949 | 1,347 | 0,058 | 228,961 | 20 |
8. | 2 | Nigel Mansell | Ferrari F1-90B | | 1:47,268 | 1,666 | 0,319 | 228,281 | 11 |
9. | 4 | Jean Alesi | Tyrrell 019 | | 1:48,421 | 2,819 | 1,153 | 225,853 | 24 |
10. | 25 | Nicola Larini | Ligier JS33B | | 1:48,502 | 2,900 | 0,081 | 225,684 | 42 |
11. | 11 | Derek Warwick | Lotus 102 | | 1:48,547 | 2,945 | 0,045 | 225,591 | 28 |
12. | 16 | Ivan Capelli | Leyton House CG901 | | 1:48,799 | 3,197 | 0,252 | 225,068 | 26 |
13. | 10 | Alex Caffi | Arrows A11B | | 1:49,054 | 3,452 | 0,255 | 224,542 | 33 |
14. | 29 | Eric Bernard | Lola 90 | | 1:49,071 | 3,469 | 0,017 | 224,507 | 29 |
15. | 30 | Aguri Suzuki | Lola 90 | | 1:49,128 | 3,526 | 0,057 | 224,390 | 24 |
16. | 3 | Satoru Nakajima | Tyrrell 019 | | 1:49,896 | 4,294 | 0,768 | 222,822 | 17 |
17. | 36 | J.J. Lehto | Onyx ORE-2 | | 1:50,173 | 4,571 | 0,277 | 222,261 | 31 |
18. | 15 | Mauricio Gugelmin | Leyton House CG901 | | 1:50,255 | 4,653 | 0,082 | 222,096 | 8 |
19. | 23 | Pierluigi Martini | Minardi M190 | | 1:51,326 | 5,724 | 1,071 | 219,959 | 11 |
20. | 35 | Gregor Foitek | Onyx ORE-2 | | 1:51,456 | 5,854 | 0,130 | 219,703 | 12 |
21. | 7 | David Brabham | Brabham BT59 | | 1:52,018 | 6,416 | 0,562 | 218,601 | 6 |
22. | 9 | Michele Alboreto | Arrows A11B | | 1:52,041 | 6,439 | 0,023 | 218,556 | 7 |
23. | 12 | Martin Donnelly | Lotus 102 | | 2:07,152 | 21,550 | 15,111 | 192,582 | 1 |
|
Zdyskwalifikowani | |
| 26 | Philippe Alliot | Ligier JS33B | | 1:50,268 | 4,666 | - | 222,070 | 14 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:52,994 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|