|
|
|
|
|
|
Grande Premio de Portugal 1991 | 22 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:13,557 - Nigel Mansell (Ferrari), 1990 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:18,306 - Riccardo Patrese (Williams), 1990 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 193,725 km/h - Nigel Mansell (Ferrari), 1990 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 5 | Nigel Mansell | Williams FW14 | | 1:18,179 | - | - | 200,310 | 36 |
2. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW14 | | 1:18,350 | 0,171 | 0,171 | 199,872 | 38 |
3. | 2 | Gerhard Berger | McLaren MP4/6 | | 1:18,856 | 0,677 | 0,506 | 198,590 | 36 |
4. | 1 | Ayrton Senna | McLaren MP4/6 | | 1:18,929 | 0,750 | 0,073 | 198,406 | 50 |
5. | 20 | Nelson Piquet | Benetton B191 | | 1:19,073 | 0,894 | 0,144 | 198,045 | 45 |
6. | 19 | Michael Schumacher | Benetton B191 | | 1:19,206 | 1,027 | 0,133 | 197,712 | 68 |
7. | 33 | Andrea de Cesaris | Jordan 191 | | 1:19,210 | 1,031 | 0,004 | 197,702 | 48 |
8. | 28 | Jean Alesi | Ferrari F1-91B | | 1:19,418 | 1,239 | 0,208 | 197,185 | 55 |
9. | 16 | Ivan Capelli | Leyton House CG911 | | 1:19,519 | 1,340 | 0,101 | 196,934 | 45 |
10. | 27 | Alain Prost | Ferrari F1-91B | | 1:19,531 | 1,352 | 0,012 | 196,904 | 33 |
11. | 23 | Pierluigi Martini | Minardi M191 | | 1:19,581 | 1,402 | 0,050 | 196,781 | 57 |
12. | 15 | Mauricio Gugelmin | Leyton House CG911 | | 1:19,757 | 1,578 | 0,176 | 196,346 | 65 |
13. | 9 | Michele Alboreto | Footwork FA12C | | 1:20,082 | 1,903 | 0,325 | 195,550 | 60 |
14. | 32 | Roberto Moreno | Jordan 191 | | 1:20,096 | 1,917 | 0,014 | 195,515 | 57 |
15. | 4 | Stefano Modena | Tyrrell 020 | | 1:20,342 | 2,163 | 0,246 | 194,917 | 30 |
16. | 24 | Gianni Morbidelli | Minardi M191 | | 1:20,357 | 2,178 | 0,015 | 194,880 | 56 |
17. | 11 | Mika Hakkinen | Lotus 102B | | 1:20,445 | 2,266 | 0,088 | 194,667 | 35 |
18. | 7 | Martin Brundle | Brabham BT60Y | | 1:20,480 | 2,301 | 0,035 | 194,583 | 27 |
19. | 25 | Thierry Boutsen | Ligier JS35B | | 1:20,700 | 2,521 | 0,220 | 194,052 | 38 |
20. | 26 | Erik Comas | Ligier JS35B | | 1:20,781 | 2,602 | 0,081 | 193,857 | 43 |
21. | 30 | Aguri Suzuki | Lola 91 | | 1:21,586 | 3,407 | 0,805 | 191,945 | 33 |
22. | 3 | Satoru Nakajima | Tyrrell 020 | | 1:21,966 | 3,787 | 0,380 | 191,055 | 41 |
23. | 22 | J.J. Lehto | Dallara BMS191 | | 1:22,165 | 3,986 | 0,199 | 190,592 | 13 |
24. | 21 | Emanuele Pirro | Dallara BMS191 | | 1:22,592 | 4,413 | 0,427 | 189,607 | 11 |
25. | 8 | Mark Blundell | Brabham BT60Y | | 1:22,801 | 4,622 | 0,209 | 189,128 | 12 |
26. | 12 | Johnny Herbert | Lotus 102B | | 1:39,804 | 21,625 | 17,003 | 156,908 | 1 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:23,652 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|