|
|
|
|
|
|
Grande Premio de Portugal 1991 | 22 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:13,557 - Nigel Mansell (Ferrari), 1990 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:18,306 - Riccardo Patrese (Williams), 1990 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 193,725 km/h - Nigel Mansell (Ferrari), 1990 |
| |
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Nar. | Bolid | Opony | Czas kwal. | Km/h |
|
1. | 6 | Riccardo Patrese | | Williams FW14 | | 1:13,001 | 214,518 |
2. | 2 | Gerhard Berger | | McLaren MP4/6 | | 1:13,221 | 213,873 |
3. | 1 | Ayrton Senna | | McLaren MP4/6 | | 1:13,444 | 213,224 |
4. | 5 | Nigel Mansell | | Williams FW14 | | 1:13,667 | 212,578 |
5. | 27 | Alain Prost | | Ferrari F1-91B | | 1:14,352 | 210,620 |
6. | 28 | Jean Alesi | | Ferrari F1-91B | | 1:14,852 | 209,213 |
7. | 15 | Mauricio Gugelmin | | Leyton House CG911 | | 1:15,266 | 208,062 |
8. | 23 | Pierluigi Martini | | Minardi M191 | | 1:15,394 | 207,709 |
9. | 16 | Ivan Capelli | | Leyton House CG911 | | 1:15,481 | 207,469 |
10. | 19 | Michael Schumacher | | Benetton B191 | | 1:15,578 | 207,203 |
11. | 20 | Nelson Piquet | | Benetton B191 | | 1:15,666 | 206,962 |
12. | 4 | Stefano Modena | | Tyrrell 020 | | 1:15,707 | 206,850 |
13. | 24 | Gianni Morbidelli | | Minardi M191 | | 1:15,749 | 206,735 |
14. | 33 | Andrea de Cesaris | | Jordan 191 | | 1:15,936 | 206,226 |
15. | 8 | Mark Blundell | | Brabham BT60Y | | 1:16,038 | 205,950 |
16. | 32 | Roberto Moreno | | Jordan 191 | | 1:16,080 | 205,836 |
17. | 21 | Emanuele Pirro | | Dallara BMS191 | | 1:16,136 | 205,685 |
18. | 22 | J.J. Lehto | | Dallara BMS191 | | 1:16,532 | 204,620 |
19. | 7 | Martin Brundle | | Brabham BT60Y | | 1:16,536 | 204,610 |
20. | 25 | Thierry Boutsen | | Ligier JS35B | | 1:16,757 | 204,020 |
21. | 3 | Satoru Nakajima | | Tyrrell 020 | | 1:16,926 | 203,572 |
22. | 12 | Johnny Herbert | | Lotus 102B | | 1:17,015 | 203,337 |
23. | 26 | Erik Comas | | Ligier JS35B | | 1:17,226 | 202,781 |
24. | 9 | Michele Alboreto | | Footwork FA12C | | 1:17,330 | 202,509 |
25. | 30 | Aguri Suzuki | | Lola 91 | | 1:17,434 | 202,237 |
26. | 11 | Mika Hakkinen | | Lotus 102B | | 1:17,714 | 201,508 |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 29 | Eric Bernard | | Lola 91 | | 1:17,825 | 201,221 |
| 17 | Gabriele Tarquini | | AGS JH27 | | 1:18,022 | 200,713 |
| 34 | Nicola Larini | | Lamborghini 291 | | 1:18,139 | 200,412 |
| 35 | Eric van de Poele | | Lamborghini 291 | | 1:18,266 | 200,087 |
|
Nie przedkwalifikowali się | |
| 18 | Fabrizio Barbazza | | AGS JH27 | | 1:19,292 | 197,498 |
| 14 | Olivier Grouillard | | Fondmetal Fomet-1 | | 1:19,500 | 196,981 |
| 10 | Alex Caffi | | Footwork FA12C | | 1:19,521 | 196,929 |
| 31 | Pedro Chaves | | Coloni C4 | | 1:23,858 | 186,744 |
| |
107% czasu zdobywcy pole position: 1:18,111 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|