|
|
|
|
|
|
Grande Premio do Brasil 1991 | 24 marca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:17,277 - Ayrton Senna (McLaren), 1990 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:19,899 - Gerhard Berger (McLaren), 1990 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 189,252 km/h - Alain Prost (Ferrari), 1990 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 5 | Nigel Mansell | Williams FW14 | | 1:20,436 | - | - | 193,570 | 35 |
2. | 27 | Alain Prost | Ferrari F1-91 | | 1:20,635 | 0,199 | 0,199 | 193,092 | 64 |
3. | 1 | Ayrton Senna | McLaren MP4/6 | | 1:20,841 | 0,405 | 0,206 | 192,600 | 36 |
4. | 28 | Jean Alesi | Ferrari F1-91 | | 1:20,991 | 0,555 | 0,150 | 192,244 | 66 |
5. | 2 | Gerhard Berger | McLaren MP4/6 | | 1:21,125 | 0,689 | 0,134 | 191,926 | 66 |
6. | 20 | Nelson Piquet | Benetton B190B | | 1:21,280 | 0,844 | 0,155 | 191,560 | 66 |
7. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW14 | | 1:21,330 | 0,894 | 0,050 | 191,442 | 45 |
8. | 19 | Roberto Moreno | Benetton B190B | | 1:22,473 | 2,037 | 1,143 | 188,789 | 63 |
9. | 11 | Mika Hakkinen | Lotus 102B | | 1:22,613 | 2,177 | 0,140 | 188,469 | 33 |
10. | 23 | Pierluigi Martini | Minardi M191 | | 1:22,887 | 2,451 | 0,274 | 187,846 | 37 |
11. | 32 | Bertrand Gachot | Jordan 191 | | 1:23,051 | 2,615 | 0,164 | 187,475 | 11 |
12. | 33 | Andrea de Cesaris | Jordan 191 | | 1:23,144 | 2,708 | 0,093 | 187,265 | 17 |
13. | 24 | Gianni Morbidelli | Minardi M191 | | 1:23,161 | 2,725 | 0,017 | 187,227 | 44 |
14. | 29 | Eric Bernard | Lola 91 | | 1:23,270 | 2,834 | 0,109 | 186,982 | 32 |
15. | 4 | Stefano Modena | Tyrrell 020 | | 1:23,424 | 2,988 | 0,154 | 186,637 | 11 |
16. | 16 | Ivan Capelli | Leyton House CG911 | | 1:23,580 | 3,144 | 0,156 | 186,289 | 6 |
17. | 26 | Erik Comas | Ligier JS35 | | 1:23,587 | 3,151 | 0,007 | 186,273 | 33 |
18. | 15 | Mauricio Gugelmin | Leyton House CG911 | | 1:23,669 | 3,233 | 0,082 | 186,090 | 4 |
19. | 21 | Emanuele Pirro | Dallara BMS191 | | 1:23,808 | 3,372 | 0,139 | 185,782 | 62 |
20. | 25 | Thierry Boutsen | Ligier JS35 | | 1:23,873 | 3,437 | 0,065 | 185,638 | 32 |
21. | 22 | J.J. Lehto | Dallara BMS191 | | 1:24,420 | 3,984 | 0,547 | 184,435 | 14 |
22. | 3 | Satoru Nakajima | Tyrrell 020 | | 1:25,053 | 4,617 | 0,633 | 183,062 | 6 |
23. | 7 | Martin Brundle | Brabham BT59Y | | 1:25,319 | 4,883 | 0,266 | 182,492 | 44 |
24. | 8 | Mark Blundell | Brabham BT59Y | | 1:26,224 | 5,788 | 0,905 | 180,576 | 7 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:26,067 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|