|
|
|
|
|
|
Gran Premio di San Marino 1991 | 28 kwietnia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:23,220 - Ayrton Senna (McLaren), 1990 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:26,795 - Alain Prost (McLaren), 1989 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 202,876 km/h - Riccardo Patrese (Williams), 1990 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 2 | Gerhard Berger | McLaren MP4/6 | | 1:26,531 | - | - | 209,682 | 55 |
2. | 1 | Ayrton Senna | McLaren MP4/6 | | 1:27,168 | 0,637 | 0,637 | 208,150 | 47 |
3. | 19 | Roberto Moreno | Benetton B191 | | 1:28,423 | 1,892 | 1,255 | 205,195 | 44 |
4. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW14 | | 1:28,776 | 2,245 | 0,353 | 204,380 | 16 |
5. | 4 | Stefano Modena | Tyrrell 020 | | 1:28,906 | 2,375 | 0,130 | 204,081 | 40 |
6. | 22 | J.J. Lehto | Dallara BMS191 | | 1:29,091 | 2,560 | 0,185 | 203,657 | 40 |
7. | 25 | Thierry Boutsen | Ligier JS35 | | 1:29,368 | 2,837 | 0,277 | 203,026 | 48 |
8. | 12 | Julian Bailey | Lotus 102B | | 1:29,968 | 3,437 | 0,600 | 201,672 | 58 |
9. | 7 | Martin Brundle | Brabham BT60Y | | 1:30,115 | 3,584 | 0,147 | 201,343 | 50 |
10. | 15 | Mauricio Gugelmin | Leyton House CG911 | | 1:30,422 | 3,891 | 0,307 | 200,659 | 46 |
11. | 33 | Andrea de Cesaris | Jordan 191 | | 1:30,471 | 3,940 | 0,049 | 200,550 | 28 |
12. | 23 | Pierluigi Martini | Minardi M191 | | 1:30,476 | 3,945 | 0,005 | 200,539 | 33 |
13. | 11 | Mika Hakkinen | Lotus 102B | | 1:30,481 | 3,950 | 0,005 | 200,528 | 56 |
14. | 35 | Eric van de Poele | Lamborghini 291 | | 1:30,528 | 3,997 | 0,047 | 200,424 | 50 |
15. | 16 | Ivan Capelli | Leyton House CG911 | | 1:31,257 | 4,726 | 0,729 | 198,823 | 24 |
16. | 8 | Mark Blundell | Brabham BT60Y | | 1:31,442 | 4,911 | 0,185 | 198,421 | 53 |
17. | 26 | Erik Comas | Ligier JS35 | | 1:31,860 | 5,329 | 0,418 | 197,518 | 42 |
18. | 32 | Bertrand Gachot | Jordan 191 | | 1:33,534 | 7,003 | 1,674 | 193,983 | 28 |
19. | 29 | Eric Bernard | Lola 91 | | 1:33,555 | 7,024 | 0,021 | 193,939 | 17 |
20. | 3 | Satoru Nakajima | Tyrrell 020 | | 1:44,827 | 18,296 | 11,272 | 173,085 | 15 |
21. | 24 | Gianni Morbidelli | Minardi M191 | | 1:50,522 | 23,991 | 5,695 | 164,166 | 10 |
22. | 28 | Jean Alesi | Ferrari F1-91 | | 1:55,709 | 29,178 | 5,187 | 156,807 | 2 |
23. | 30 | Aguri Suzuki | Lola 91 | | 2:01,658 | 35,127 | 5,949 | 149,139 | 2 |
24. | 20 | Nelson Piquet | Benetton B191 | | 2:21,555 | 55,024 | 19,897 | 128,176 | 1 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:32,588 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|