|
|
|
|
|
|
Pioneer Gran Premio d'Italia 1992 | 13 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:21,114 - Ayrton Senna (McLaren), 1991 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:26,061 - Ayrton Senna (McLaren), 1991 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 236,749 km/h - Nigel Mansell (Williams), 1991 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 5 | Nigel Mansell | Williams FW14B | | 1:26,119 | - | - | 242,455 | 39 |
2. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW14B | | 1:26,224 | 0,105 | 0,105 | 242,160 | 46 |
3. | 19 | Michael Schumacher | Benetton B192 | | 1:26,497 | 0,378 | 0,273 | 241,396 | 53 |
4. | 20 | Martin Brundle | Benetton B192 | | 1:27,083 | 0,964 | 0,586 | 239,771 | 45 |
5. | 1 | Ayrton Senna | McLaren MP4/7A | | 1:27,190 | 1,071 | 0,107 | 239,477 | 41 |
6. | 2 | Gerhard Berger | McLaren MP4/7A | | 1:27,255 | 1,136 | 0,065 | 239,299 | 39 |
7. | 4 | Andrea de Cesaris | Tyrrell 020B | | 1:28,698 | 2,579 | 1,443 | 235,406 | 43 |
8. | 9 | Michele Alboreto | Footwork FA13 | | 1:28,870 | 2,751 | 0,172 | 234,950 | 52 |
9. | 16 | Karl Wendlinger | March CG911 | | 1:28,964 | 2,845 | 0,094 | 234,702 | 39 |
10. | 30 | Ukyo Katayama | Venturi LC92 | | 1:29,295 | 3,176 | 0,331 | 233,832 | 49 |
11. | 21 | J.J. Lehto | Dallara BMS192 | | 1:29,358 | 3,239 | 0,063 | 233,667 | 44 |
12. | 27 | Jean Alesi | Ferrari F92AT | | 1:29,508 | 3,389 | 0,150 | 233,275 | 11 |
13. | 25 | Thierry Boutsen | Ligier JS37 | | 1:29,528 | 3,409 | 0,020 | 233,223 | 24 |
14. | 28 | Ivan Capelli | Ferrari F92AT | | 1:29,639 | 3,520 | 0,111 | 232,934 | 10 |
15. | 12 | Johnny Herbert | Lotus 107 | | 1:29,739 | 3,620 | 0,100 | 232,675 | 17 |
16. | 26 | Erik Comas | Ligier JS37 | | 1:29,845 | 3,726 | 0,106 | 232,400 | 28 |
17. | 11 | Mika Hakkinen | Lotus 107 | | 1:30,101 | 3,982 | 0,256 | 231,740 | 3 |
18. | 15 | Gabriele Tarquini | Fondmetal GR02 | | 1:30,171 | 4,052 | 0,070 | 231,560 | 29 |
19. | 24 | Gianni Morbidelli | Minardi M192 | | 1:30,273 | 4,154 | 0,102 | 231,298 | 12 |
20. | 3 | Olivier Grouillard | Tyrrell 020B | | 1:30,360 | 4,241 | 0,087 | 231,076 | 26 |
21. | 22 | Pierluigi Martini | Dallara BMS192 | | 1:30,361 | 4,242 | 0,001 | 231,073 | 39 |
22. | 29 | Bertrand Gachot | Venturi LC92 | | 1:30,558 | 4,439 | 0,197 | 230,570 | 10 |
23. | 17 | Emanuele Naspetti | March CG911 | | 1:30,941 | 4,822 | 0,383 | 229,599 | 17 |
24. | 33 | Mauricio Gugelmin | Jordan 192 | | 1:31,043 | 4,924 | 0,102 | 229,342 | 38 |
25. | 10 | Aguri Suzuki | Footwork FA13 | | 1:34,405 | 8,286 | 3,362 | 221,175 | 2 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:32,147 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|