F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2006
GP Bahrajnu
GP Malezji
GP Australii
GP San Marino
GP Europy
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Wielkiej Brytanii
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Niemiec
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Chin
GP Japonii
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2006
Klasyfikacje generalne 2006
Statystyki z sezonu 2006

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hockenheim.
Grosser Mobil 1 Preis von Deutschland 200630 lipca
Hockenheimring
Długość toru: 4,574 km
Liczba okrążeń: 67
Pełny dystans: 306,458 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:13,306 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:13,780 - Kimi Raikkonen (McLaren), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
215,852 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rozkład wizyt w boksach  [  T-  |  T+  ]
 Nr Kierowca Konstruktor Op. Stop Okr. Godzina Czas Suma 
 17 Jacques Villeneuve BMW Sauber 14:04:59 28.423 28.423 
 7 Ralf Schumacher Toyota 14:05:00 24.646 24.646 
 16 Nick Heidfeld BMW Sauber 14:05:21 26.799 26.799 
 3 Kimi Raikkonen McLaren Mercedes 10 14:16:12 28.950 28.950 
 12 Jenson Button Honda 16 14:24:08 23.413 23.413 
 11 Rubens Barrichello Honda 18 14:27:04 24.017 24.017 
 6 Felipe Massa Ferrari 19 14:27:47 22.584 22.584 
 2 Giancarlo Fisichella Renault 19 14:28:08 23.454 23.454 
 5 Michael Schumacher Ferrari 20 14:29:03 22.934 22.934 
 1 Fernando Alonso Renault 20 14:29:42 22.066 22.066 
 14 David Coulthard RBR Ferrari 21 14:31:23 20.915 20.915 
 18 Tiago Monteiro MF1 Toyota 24 14:35:45 22.529 22.529 
 15 Christian Klien RBR Ferrari 25 14:36:20 22.600 22.600 
 20 Vitantonio Liuzzi STR Cosworth 26 14:37:56 22.092 22.092 
 21 Scott Speed STR Cosworth 27 14:39:31 21.930 21.930 
 22 Takuma Sato Super Aguri Honda 27 14:39:42 22.679 22.679 
 9 Mark Webber Williams Cosworth 28 14:40:05 22.583 22.583 
 3 Kimi Raikkonen McLaren Mercedes 28 14:40:13 21.379 50.329 
 8 Jarno Trulli Toyota 28 14:40:18 23.653 23.653 
 7 Ralf Schumacher Toyota 29 14:42:00 21.611 46.257 
 19 Christijan Albers MF1 Toyota 29 14:42:09 22.520 22.520 
 7 Ralf Schumacher Toyota 35 14:50:10 11.126 57.383 
 2 Giancarlo Fisichella Renault 40 14:56:03 21.758 45.212 
 14 David Coulthard RBR Ferrari 40 14:56:30 23.704 44.619 
 12 Jenson Button Honda 41 14:57:04 24.035 47.448 
 1 Fernando Alonso Renault 43 14:59:58 22.273 44.339 
 6 Felipe Massa Ferrari 44 15:00:30 22.355 44.939 
 18 Tiago Monteiro MF1 Toyota 43 15:01:23 11.068 33.597 
 5 Michael Schumacher Ferrari 45 15:01:45 22.874 45.808 
 18 Tiago Monteiro MF1 Toyota 44 15:02:53 22.717 56.314 
 15 Christian Klien RBR Ferrari 47 15:05:27 22.314 44.914 
 7 Ralf Schumacher Toyota 47 15:05:58 20.862 1:18.245 
 9 Mark Webber Williams Cosworth 48 15:06:19 22.182 44.765 
 19 Christijan Albers MF1 Toyota 48 15:07:29 21.897 44.417 
 21 Scott Speed STR Cosworth 48 15:07:35 20.675 42.605 
 20 Vitantonio Liuzzi STR Cosworth 49 15:08:34 20.442 42.534 
 8 Jarno Trulli Toyota 51 15:10:30 20.795 44.448 
 3 Kimi Raikkonen McLaren Mercedes 55 15:15:28 20.425 1:10.754 
Źródło: Formula1.com

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
M@ru$, 30.07.2006 17:45[!]
Kimi miał chyba jakieś kłopoty przy pierwszy postoju, dlatego tak długo trwał, a nie jak twierdzili komentatorzy z TV4, że wlano mu dużo paliwa..
Thunder Bolt, 30.07.2006 18:13[!]
racja M@ru$ a słyszeliście jak mówili że GP Turcji będzie po raz pierwszy HeHe... :-) ale i tak ich lubię :-)
redzkaformula, 30.07.2006 18:15[!]
shumi p2 tracil do kimiego 0.13 sek a byl 2 razy ciezszy i to jest przewaga !
MadKaras...psycho fan MS, 30.07.2006 18:56[!]
2 razy ciezszy...bravo!!!! jakos przepisy mowia ze bolid nie moze wazyc tone
redzkaformula, 31.07.2006 10:27[!]
MadKaras...(...) >> auto musi wazyc z kierowca i plynami najmniej 600kg ;]
"2 razy ciezszy" >> tylko idiota mysli ze 2 razy ciezszy to chodzi o caly ciezar auta XD >> (nc, trudno sie domyslec) 2 razy wiecej paliwa
oligator, 31.07.2006 13:57[!]
kimi mial 2 problemy :

1/ do kwalifikacji POMYLKOWO mu wlali MALO paliwa (zadna taktyka, cos jak blad renault dla Alonso w Malezji, tylko odwrotnie)

2/ w pierwszym pitsopie (podobnie jak w Canadzie) nie chcialo sie odkrecic jedno kolo...

SZkoda, bo moze by nawiazal kontakt z Ferrari... Kto wie...
pasior, 31.07.2006 14:08[!]
redzkaformula szumi nie mógł być dwa razy cięższy od kimasa ponieważ bolid nie może ważyć 1200 kg.

redzkaformula a idiotą to sam jesteś bo tylko idiota może nieć nick "redzkaformula"
M@ru$, 31.07.2006 23:42[!]
ale redzkiejformule chodziło o to, że Schumi miał 2 razy więcej paliwa w bolidzie od Kimiego, a nie że bolid ważył o 600 kg więcej..
piotrektk, 03.08.2006 11:50[!]
Po prostu Kimi musiał mieć P1 przed ludźmi od merola...
dlatego nalano mu paliwa na 10(!) kółek ale taktyka się opłaciła... PODIUM!-przed ludźmi z merola :-)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca