F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2006
GP Bahrajnu
GP Malezji
GP Australii
GP San Marino
GP Europy
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Wielkiej Brytanii
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Niemiec
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Chin
GP Japonii
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2006
Klasyfikacje generalne 2006
Statystyki z sezonu 2006

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Monza.
Gran Premio Vodafone d'Italia 200610 wrze?nia
Autodromo Nazionale di Monza
Długość toru: 5,793 km
Liczba okrążeń: 53
Pełny dystans: 306,720 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:19,525 - Q1, Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:21,046 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
247,586 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2003
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rozkład wizyt w boksach  [  T-  |  T+  ]
 Nr Kierowca Konstruktor Op. Stop Okr. Godzina Czas Suma 
 4 Pedro de la Rosa McLaren Mercedes 14 14:23:44 28.482 28.482 
 3 Kimi Raikkonen McLaren Mercedes 15 14:24:43 27.063 27.063 
 5 Michael Schumacher Ferrari 17 14:27:29 28.176 28.176 
 6 Felipe Massa Ferrari 19 14:30:36 27.595 27.595 
 1 Fernando Alonso Renault 19 14:30:40 26.546 26.546 
 19 Christijan Albers MF1 Toyota 19 14:31:31 1:00.102 1:00.102 
 12 Jenson Button Honda 20 14:32:03 27.305 27.305 
 16 Nick Heidfeld BMW Sauber 21 14:33:28 27.437 27.437 
 17 Robert Kubica BMW Sauber 22 14:34:45 26.013 26.013 
 16 Nick Heidfeld BMW Sauber 25 14:39:33 15.122 42.559 
 22 Takuma Sato Super Aguri Honda 25 14:40:15 30.490 30.490 
 2 Giancarlo Fisichella Renault 26 14:40:39 27.649 27.649 
 7 Ralf Schumacher Toyota 28 14:44:09 26.903 26.903 
 18 Tiago Monteiro MF1 Toyota 28 14:44:15 29.333 29.333 
 8 Jarno Trulli Toyota 29 14:45:07 27.336 27.336 
 21 Scott Speed STR Cosworth 29 14:45:32 27.732 27.732 
 11 Rubens Barrichello Honda 30 14:46:28 28.148 28.148 
 9 Mark Webber Williams Cosworth 30 14:46:41 28.706 28.706 
 20 Vitantonio Liuzzi STR Cosworth 30 14:47:03 27.401 27.401 
 14 David Coulthard RBR Ferrari 32 14:49:50 27.378 27.378 
 15 Christian Klien RBR Ferrari 35 14:54:08 25.503 25.503 
 3 Kimi Raikkonen McLaren Mercedes 38 14:57:11 25.702 52.765 
 5 Michael Schumacher Ferrari 39 14:58:31 25.678 53.854 
 6 Felipe Massa Ferrari 39 14:59:02 26.953 54.548 
 16 Nick Heidfeld BMW Sauber 40 15:00:47 24.406 1:06.965 
 17 Robert Kubica BMW Sauber 41 15:01:50 24.616 50.629 
 1 Fernando Alonso Renault 41 15:01:50 24.273 50.819 
 12 Jenson Button Honda 41 15:02:00 24.865 52.170 
 18 Tiago Monteiro MF1 Toyota 40 15:02:07 44.807 1:14.140 
 6 Felipe Massa Ferrari 44 15:06:30 25.115 1:19.663 
 18 Tiago Monteiro MF1 Toyota 43 15:07:20 33.890 1:48.030 
Źródło: Formula1.com

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bambaryła, 10.09.2006 20:19[!]
0.4 szybciej zadzialali mechanicy Renault i to bylo widac przy wyjezdzie gdyby Roberta stop trwal tyle samo co Alfonsa to by wyjechal spokojnie przed nim. Może ma wieksze spalanie ?
McLuke, 10.09.2006 21:00[!]
powiedzcie mi tylko dlaczego karny przejazd przez pit lane jest liczony jako postój??
kuba_new, 10.09.2006 21:02[!]
ale spozcie ile okrazen robert ujechal na pierwszym zbiorniku i jakie mial osiagi!!!!
Maraz, 10.09.2006 22:03[!]
McLuke, tu jako wizyta w boksach policzone. Dobrze, że to tu uwzględnili, bo widać ile czasu Heidfeld stracił.
mkpol, 10.09.2006 22:45[!]
BMW opracowało perfekcyjną strategię na wyścig. Gdyby nie kara dla Nicka wynik zespołu mógł być jeszcze lepszy
GroM, 10.09.2006 23:08[!]
Trzeba przyznac ze silniki BMW i strategia dzis dala rade na miare Ferrari ! Piekna sprawa.
deeze, 10.09.2006 23:52[!]
No fakt, BMW zaskakuje z każdym wyścigiem. Nie sądzę, aby wiele osób spodziewało się po tak młodym, bądź co bądź, zespole tak dobrych wyników.
M@ru$, 11.09.2006 00:32[!]
przy drugim postoju Roberta mechanicy BMW troche zaspali :P bo przecież pierwszy postój zajął Kubicy 26 sekund, choć musieli wlać mu paliwa na 19 okrążeń, a przy drugim postoju na kilka okrążeń mniej, a mimo to cały postój trwał 0,6 s dłużej :P a chyba powinien trwać odrobine krócej ;>
stig, 11.09.2006 09:33[!]
Suma czasów postojów Roberta nie wygląda źle...:)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca