F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2009
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2009
Klasyfikacje generalne 2009
Statystyki z sezonu 2009

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Albert Park.
ING Australian Grand Prix 200929 marca
Melbourne Grand Prix Circuit
Długość toru: 5,303 km
Liczba okrążeń: 58
Pełny dystans: 307,574 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:24,408 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:24,125 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
219,011 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
 Kierowca Konstruktor Przejazd 1 Przejazd 2 Przejazd 3 Przejazd 4 Przejazd 5 
 Lewis Hamilton McLaren Mercedes Supermiękkie Średnie Średnie   
 Heikki Kovalainen McLaren Mercedes Średnie wycofał się    
 Felipe Massa Ferrari Supermiękkie Średnie Średnie wycofał się  
 Kimi Raikkonen Ferrari Supermiękkie Średnie Średnie Supermiękkie wycofał się 
 Robert Kubica BMW Sauber Supermiękkie Średnie Średnie wycofał się  
 Nick Heidfeld BMW Sauber Średnie Średnie Średnie Supermiękkie  
 Fernando Alonso Renault Średnie Średnie Supermiękkie   
 Nelson Piquet Renault Średnie Średnie wycofał się   
 Jarno Trulli Toyota Supermiękkie Średnie Średnie   
 Timo Glock Toyota Średnie Średnie Supermiękkie   
 Sebastien Bourdais STR Ferrari Supermiękkie Średnie Średnie   
 Sebastien Buemi STR Ferrari Średnie Średnie Supermiękkie   
 Mark Webber RBR Renault Średnie Średnie Supermiękkie   
 Sebastian Vettel RBR Renault Średnie Średnie Supermiękkie wycofał się  
 Nico Rosberg Williams Toyota Średnie Średnie Supermiękkie   
 Kazuki Nakajima Williams Toyota Średnie wycofał się    
 Adrian Sutil Force India Mercedes Średnie Średnie Supermiękkie Średnie  
 Giancarlo Fisichella Force India Mercedes Średnie Średnie Supermiękkie   
 Jenson Button Brawn Mercedes Średnie Średnie Supermiękkie   
 Rubens Barrichello Brawn Mercedes Średnie Średnie Supermiękkie   
Zespoły nie zawsze zmieniają opony podczas postojów.
Powyższe zestawienie obejmuje również ewentualne karne przejazdy przez boksy.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rafaello85, 29.03.2009 23:25[!]
W pierwszej fazie wyścigu, ta supermiękka mieszanka strasznie szybko się zużyła!
mikolajpoznan, 30.03.2009 07:02[!]
prosze o instruktaż:przejazd 1,2,3,4,5..-do któych faz wyścigu sie odnoszą kolejne przejazdy?
Z góry dziekuje-pozdrawiam
kemot, 30.03.2009 10:40[!]
Nikt nie przejechał na supermiękkiej mieszance drugi przejazd, a ja się zastanawiam, czy wtedy nie był najlepszy czas na użycie tych, a nie innych durex'ów.

mikolajpoznan:

1 przejazd to ten od startu do pierwszego tankowania, drugi przejazd od pierwszego postoju w boksach do drugiego postoju itd...
push_mss, 30.03.2009 10:43[!]
Przejazdy liczy sie od pit-stopów. Kubica miał dwa, więc robił trzy przejazdy - początek wyscigu, po pierwszym zjeździe na pit-lane i po drugim zjeździe. Raikkonen miał pit-stopów aż cztery, z czego ostatni zakończył sie w garażu, podobnie jak Massa miał 3 pit-stopy z czego w ostatnim zjechał do garażu.
mikolajpoznan, 30.03.2009 10:53[!]
dzięki za odpowiedź!
Pozdro
Dudak, 30.03.2009 15:12[!]
Czy mozna by sprawdzic jeszcze raz, kto mial na pierwszym przejezdzie supermiekkie opony? Dalbym sobie co nieco uciac, ze podczas startu komentator mowil ze 4 bolidy maja taki rodzaj opon (2xFerrari, Ham, Kub). I teraz nie wiem gdzie jest blad: tu, czy u "wspanialych komentatorow" :P
kemot, 31.03.2009 09:40[!]
Dudak - Trulli i Glock startowali z boksów, natomiast Burdais startował z odległej pozycji. Komentatorzy skupiali wzrok pewnie na czole stawki, a nie na jej końcu i w konsekwencji pewnie tego nie zauważyli.
U Hamiltona zauważyli, bo jego się nie da nie zauważyć ; d
michal5, 31.03.2009 14:00[!]
1 Przejazd to jest jakie opony mieli na starcie
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca